Aviseringar
Rensa alla

Justin Bieber; Varför hatar man honom? Killen är ju grym!


Analsaft:

Haha, nästa problem är nu; Varför måste man bestämt hata dessa? Varför går det ut över Bieber?

Sen tror jag absolut inte att genomsnittet resonerar så.

Det känns inte så seriöst det du skriver men det jag skriver är seriöst.. Sedan ska folk alltid ha något att hata.
Lite jantelag kan det vara för vissa - varför tror han att han är bättre än vi.

Folk har väll glömt andra produkter som Darin?


   
SvaraCitera

Att hata någon bara för att han är ful eller liknande känns otroligt fånigt och dumt. Jag tror nog att människorna som "hatar" honom menar att de stör sig på honom, men har svårt att förstå innebörden av ordet hat. Kan man på allvar hata en liten pojke bara för att han sjunger dåligt eller inte är attraktiv?

Är man känd får man gå igenom en massa svårigheter, det är påföljden av kändisskap. Visst är det synd att det ska behöva vara på det sättet, men så har det alltid varit. Det kommer alltid finnas människor som inte kan acceptera andra och måste klanka ner på dem för att själva känna sig lite bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

den där bibeltexten högst upp

Ska du ha det jag skrev på ljudbok eller behöver du en tolk kanske?


   
SvaraCitera

Människor som hatar folk de inte känner är dumma i huvet


   
SvaraCitera

Folk gillar bara Justin Bierber för att det är mer alternativt än att hata honom. Och det är okej.Jag ställer mig oftast på emokidsens sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Colour Television:

Det känns inte så seriöst det du skriver men det jag skriver är seriöst.. Sedan ska folk alltid ha något att hata.Lite jantelag kan det vara för vissa - varför tror han att han är bättre än vi.

Haha amen då så...


   
SvaraCitera

Analsaft:

Ska du ha det jag skrev på ljudbok eller behöver du en tolk kanske?

nej vill ha en kort och genomtänkt text istället för hundra rader ordbajseri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej vill ha en kort och genomtänkt text istället för hundra rader ordbajseri.

Haha tragiskt


   
SvaraCitera

Analsaft:

Haha tragiskt

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enkelt sagt så får jag rycket på alla människor som hatar Bieber med så sjukt dåliga motiv till varför som de jag skrivit i min text.

Det kanske gör fiskargubben nöjd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Folk gillar bara Justin Bierber för att det är mer alternativt än att hata honom. Och det är okej.Jag ställer mig oftast på emokidsens sida.

Haha människor som du är anledningen till att det finns ett ord kallat oseriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Är man känd får man gå igenom en massa svårigheter, det är påföljden av kändisskap. Visst är det synd att det ska behöva vara på det sättet, men så har det alltid varit. Det kommer alltid finnas människor som inte kan acceptera andra och måste klanka ner på dem för att själva känna sig lite bättre.

Synd är det men det är liksom poängen med texten jag skriver. Alltså att få människor att bara förstå! Förstå förstå förstå... och tydligen verkar människor redan innan dem läst texten göra precis det som man gör mot Bieber! Ta till sina så kallade förutfattade meningar.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Är man känd får man gå igenom en massa svårigheter, det är påföljden av kändisskap.

Vilket jag tycker har fokuserat väldigt mycket på de yngre nuförtiden. Typ Rebecca Black och Justin Bieber. Vilket känns så där då tonåringen inte är en lätt tid och då behöver det knappast ske någons sorts världsmobbning mot dem.

Givetvis har alla kändisar mer eller mindre detta problemet.


   
SvaraCitera

Analsaft:

Synd är det men det är liksom poängen med texten jag skriver. Alltså att få människor att bara förstå! Förstå förstå förstå... och tydligen verkar människor redan innan dem läst texten göra precis det som man gör mot Bieber! Ta till sina så kallade förutfattade meningar.

Ja, jag förstår vad du menar. Jag ville bara förmedla att det alltid har sett ut på det här sättet, så det är svårt eller rent ut sagt omöjligt att ändra på det.

Colour Television:

Sedan ska folk alltid ha något att hata.

och något/någon att skylla på.. t.ex Adolf Hitler, Stalin, Saddam Hussein, Usama Bin Laden m.fl.

JejeX:

Vilket jag tycker har fokuserat väldigt mycket på de yngre nuförtiden. Typ Rebecca Black och Justin Bieber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ja, jag förstår vad du menar. Jag ville bara förmedla att det alltid har sett ut på det här sättet, så det är svårt eller rent ut sagt omöjligt att ändra på det.

YES! jag älskar de första orden!! Inte många som säger sådant i denna världen idag! Alla bara står som ensamma frågetecken om sina åsikter utan att lyssna ett skit!


   
SvaraCitera