Aviseringar
Rensa alla

Justin=)*klicka*


Ämnesstartare

Hej!Jag har hört av många att Justin Bieber är BÖG!!Det är det värsta ja har hört ha är ej bög fatta det för engångs skull. Och om ni inte fattar det då är ni väl trögfattade.Sorry att ja säger det men det är samma sak som om vi skulle säga Miley Cyrus är L´äskpis(stavningen skiter ja i).Så läg ner med att säga att artister/sångare är Böga/Läskpis fatta.
Jag såg i en tråd att det var en användare som skrev så här.. I alla fall. dena användare skrev så här.

Lady gaga och justin bieber går inte att gämföra.
Gaga är som madonna och 1000 ggr bättre än töntiga justin bieber bögen.Fy fan alltså på er som håller på så.


   
Citera

hur vet du det


   
SvaraCitera

samtliga suger, och bieber är fett gay


   
SvaraCitera

nä, ricky martin var inte heller bög[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om ni misförstår mig eller fatta trökt så kan ni mejla mig så ska ja förklara vad ja menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hur vet du det

min bästis läste i en tidning (det var frågor med två alternativ) då var frågan musik elr tjejer och han valde tjejer...

Knappast bög liksom..


   
SvaraCitera

Ellvira:

tis läste i en tidning (det var frågor med två alternativ) då var frågan musik elr tjejer och han valde tjejer...

ok[zzz]


   
SvaraCitera

Ellvira:

Knappast bög liksom..

För det är omöjligt att leva i förnekelse, alla ord som yttras av en människa är alltid 100% sanna. [smile]


   
SvaraCitera

Ellvira:

å var frågan musik elr tjejer och han valde tjejer...

Mmm, han ljög säkert inte....


   
SvaraCitera

mm jälla homofob


   
SvaraCitera

Fel på att va bög eller? [rolleyes]


   
SvaraCitera

klickade[wink]


   
SvaraCitera

Ellvira:

Det är det värsta ja har hört ha är ej bög fatta det för engångs skull.

Se det från den goda sidan, hans pojkvän är säkert söt, så du får 2 snygga killar att drömma om [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

Sorry att ja säger det men det är samma sak som om vi skulle säga Miley Cyrus är L´äskpis

Vem har sagt att hon inte skulle vara det? [confused]


   
SvaraCitera

Ellvira:

L´äskpis


   
SvaraCitera