Aviseringar
Rensa alla

käftande folk..


Ämnesstartare

gött jobbigt när folk ska käfta o när tex Time säger till så fattar dom inte.


   
Citera

Det är roligt juee


   
SvaraCitera
time
 time

Nu kommer vissa tycka att jag är larvig men jag tror på frihet under eget ansvar och att användare i slutändan själva borde komma fram till exakt när de betett sig illa och/eller mot våra regler. Ibland gör de inte det, och då får vi regla och låsa såväl trådar som användare, men förhoppningen är att det ska räcka med en tillsägelse.

Lösningen är inte att låsa alla som går off topic på en gång, nej. 


   
SvaraCitera

time: Nu kommer vissa tycka att jag är larvig

Gjorde en ordvits på detta i en bild men den var mycket roligare i tanken än i praktiken tyvärr. 


   
SvaraCitera

handendärnissen: låta dom va kvar


   
SvaraCitera
time
 time

Niklas:

Gjorde en ordvits på detta i en bild men den var mycket roligare i tanken än i praktiken tyvärr. 

Jag litar på dig.


   
SvaraCitera

time

larvig.png


   
SvaraCitera
time
 time

Niklas:

larvig.png

Får bli min nya omslagsbild på facebook Hjärta


   
SvaraCitera

time:

Får bli min nya omslagsbild på facebook Hjärta

:DDD


   
SvaraCitera

time:
Nu kommer vissa tycka att jag är larvig men jag tror på frihet under eget ansvar och att användare i slutändan själva borde komma fram till exakt när de betett sig illa och/eller mot våra regler. Ibland gör de inte det, och då får vi regla och låsa såväl trådar som användare, men förhoppningen är att det ska räcka med en tillsägelse.

Lösningen är inte att låsa alla som går off topic på en gång, nej. 

Banhammer inc


   
SvaraCitera

time:
Nu kommer vissa tycka att jag är larvig men jag tror på frihet under eget ansvar och att användare i slutändan själva borde komma fram till exakt när de betett sig illa och/eller mot våra regler. Ibland gör de inte det, och då får vi regla och låsa såväl trådar som användare, men förhoppningen är att det ska räcka med en tillsägelse.

Lösningen är inte att låsa alla som går off topic på en gång, nej. 

Ja alla gör ju fel ibland även du 


   
SvaraCitera

handendärnissen: låta dom va kvar så det blir så hela tiden?

låter mkt bra
mer anarki på um


   
SvaraCitera

De e ju vissa användare som är anledning till att de blir bråk tex så har vissa provocerande profilbilder samt provocerande namn och kan int stå för de dom gör de e dom man borde låsa 


   
SvaraCitera

Thé King:
De e ju vissa användare som är anledning till att de blir bråk tex så har vissa provocerande profilbilder samt provocerande namn och kan int stå för de dom gör de e dom man borde låsa 

Du hade nog blivit låst om det var folkomröstning. Ajjj :/


   
SvaraCitera

S3ON:

Du hade nog blivit låst om det var folkomröstning. Ajjj :/

nej ni skuklle aldrig överleva utan er härksare


   
SvaraCitera