Aviseringar
Rensa alla

Källtips till historiauppsats om antisemitism och islamofobi


http://mondoweiss.net/2010/09/
a-higher-racism-the-new-justifications-for-islamophobia-and-pre-emptive-violence.htm​l

vet inte om det hjälper dig, men var det enda jag hitta på rak hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sori =(

framtidstron är död:

nee det är mest jämförelsen man tjänar betygsmässigt på och då måste jag ha två källor att använda 😀

men checka in boken om rasism, den är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

vet inte om det hjälper dig, men var det enda jag hitta på rak hand.

framtidstron är död:

vafan googla kan väl jag också

VARFÖR TROR ALLA ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET BARA FÖR ATT JAG BRUKAR SKRIVA SOM EN IDIOT JAG TAR ILLA VID MIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

men checka in boken om rasism, den är bra.

okii ska gå till biblan imorgon tror jag nu blir det plugga hela natten. uppsatsen för en hel jävla 100 poängs-kurs ska vara inne om en vecka skitbra är jag på framförhållning och studiemotivation!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

VARFÖR TROR ALLA ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET BARA FÖR ATT JAG BRUKAR SKRIVA SOM EN IDIOT JAG TAR ILLA VID MIG

whatever, jag kan väl kolla när jag går till bibblan imorrn då [no-no]

bara för att jag är bäng i huvudet. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

whatever, jag kan väl kolla när jag går till bibblan imorrn då

ÖH

Gå till biblan och leta i bokhyllorna kan väl jag också. Denna tråd var för dom som läst grejer dom tyckte var bra som dom rekommenderar till mig.

DU TROR FORTFARANDE ATT JAG ÄRDUM I HUVUDET FAST JAG SÄGER ATT JAG INTE ÄR DETBLIR MER LEDSEN NU
SKA ALDRIG MER FRÅGA OM NÅGONTING HÄR


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Gå till biblan och leta i bokhyllorna kan väl jag också.

tror du att de har samma böcker i alla bibliotek retartet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

tror du att de har samma böcker i alla bibliotek retartet?

:S vad spelar det för roll.


   
SvaraCitera

Radio islam är ju ganska antisemitiskt:P

googlade lite snabbt och hittade en blogg, inte direkt något man kan lämna som källa, men kanske kan vara intressant ändå:)

http://ligator.wordpress.com/2010/07/29/samma-retorik-mot-islam-som-nazityskland...

Edit: haha läste vad du skrev om att alla trodde du var idiot 😛 hoppas du inte blir alltför lack^^ Men sånt man får ta när man gör såna här trådar på UM^^[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Edit: haha läste vad du skrev om att alla trodde du var idiot 😛 hoppas du inte blir alltför lack^^ Men sånt man får ta när man gör såna här trådar på UM^^

nej jag gillar mest stora bokstäver. Ser aggressivt och mysigt ut.
ska kolla din länk sen!


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

nej jag gillar mest stora bokstäver. Ser aggressivt och mysigt ut.

[crazy]Oki:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag relaterar antisemitismen a la nazityskland till islamofobin a la nationalistpartier i europa i nutid

Din uppsats (som tycks dra den löjeväckande liknelsen mellan antisemitism och islamokritik), kommer få betyget F - icke godkänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blofeld:

Din uppsats (som tycks dra den löjeväckande liknelsen mellan antisemitism och islamokritik), kommer få betyget F - icke godkänt.

hahaha fan va du är söt åh islamokritik åh det bara värmer i mitt hjärta <3 ni är ju som söta små seriekaraktärer allihopa, puss på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriver till dig igen när jag får mitt mvg pusspusspuss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade gärna hjälpt dig, men jag vet inte vad islamofobi är så kan tyvärr inte hjälpa dig i ditt sökande.


   
SvaraCitera