Aviseringar
Rensa alla

kände ingenting?


Ämnesstartare

Hej, igår förlorade jag oskulden & jag kände verkligen ingenting. Förutom att magen typ drog ihop sig utav någon anledning, det gjorde inte ont. Har varit nojjig å rädd i flera månader för att det skulle göra ont, & jag undrar om det är konstigt att det inte gjorde ett dugg ont?
det ömmade lite, men ont gjorde det inte. Sedan säger min kille att jag är en av dom få som blir såhär våt som jag blir, det bara rinner ur mig. Någon mer som blir alldeles för våt? & inte kände något när den förlora oskulden? ^^


   
Citera

Det är inte speciellt ovanligt att bli väldigt våt. Unga killar (och tjejer) har däremot dålig koll på att det måste till ordentligt med förspel och avslappning innan man har penetrativt sex för att det ska kännas så bra som möjligt för tjejen. Man ska sedan inte känna smärta. 


   
SvaraCitera

Låter som en vanlig och trevlig gång, men du kände ingenting, varken bra eller dåligt? 


   
SvaraCitera

Oskulden är en social konstruktion.


   
SvaraCitera
time
 time

Hade inte heller ont, det är ingenting man ska förvänta sig eller acceptera heller, jätteviktigt att tänka på. Det låter som att du ville ha din sexuella debut och det är ju bara positivt! 


   
SvaraCitera

Låter bra det. Tumme upp


   
SvaraCitera
duden

Kände du ingenting alls? Tyckte du om det? Någonting borde det väl kännas men vad vet jag som kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe varför antar alla att hon blivit våldtagen?


   
SvaraCitera

Tickstart: Hehe varför antar alla att hon blivit våldtagen?

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ "åh jag är så glad för din skull att du ej blivit våldtagen", så låter det. För PIV är by default våldtäkt eller nåt.


   
SvaraCitera

Tickstart: Typ "åh jag är så glad för din skull att du ej blivit våldtagen", så låter det. För PIV är by default våldtäkt eller nåt.

Jag ser verkligen ingen koppling till våldtäkt i den här tråden. 


   
SvaraCitera

Tickstart:
Typ "åh jag är så glad för din skull att du ej blivit våldtagen", så låter det. För PIV är by default våldtäkt eller nåt.

tror folk tänker på att man ibland känner sig pressad/nervös inför första gången, osäker på om det är dags eller inte m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

duden:
Kände du ingenting alls? Tyckte du om det? Någonting borde det väl kännas men vad vet jag som kille

klart jag kände, det var ju skönt. men kände ingen smärta överhuvudtaget 🙂 


   
SvaraCitera

Champagnemamii:

klart jag kände, det var ju skönt. men kände ingen smärta överhuvudtaget 🙂 

Snarare så att det är något fel om det gör ont. Anledningen till att många brukar få ont första gången är väl att det är vanligt att göra fel när man saknar erfarenhet. 


   
SvaraCitera