Aviseringar
Rensa alla

Kändisar


Ämnesstartare

hej, jag dras till konversationer om dåtida kändisar som har gått bort. nu menar jag inte att jag är sjuk i huvudet, jag menar att det är så mycket att snacka om kring ämnet. med kändisar menar jag bl.a:
* Michael Jackson
* Whitney Houston
* Elvis Presley (egentligen ratar jag honom, men ändå)
osv.
Go ahead, finns även saker ni kan dissa mig på, men idc.


   
Citera
Ämnesetiketter

Bob Marley var najs han


   
SvaraCitera

Adolf Hitler var ju Nice, men tyvärr dog han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:
Adolf Hitler var ju Nice, men tyvärr dog han

HAHAHAHA, blev inte han dödsdömd och försökte smita ifrån poliserna, men insåg att det gick för långt så han begav självmord? eller tänker jag på Osc/kar Schindler?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:
Bob Marley var najs han

Jag visste inte vem Marley var, så jag googlade. Jag såg att han var död och googlade upp hans dödsorsak, och där stod det att han dog/drabbades av Malignt melanom och har aldrig hört talas om det. vad är det för något?
jag är bra om kroppen, men ingen vet ju inte allt?


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag visste inte vem Marley var, så jag googlade. Jag såg att han var död och googlade upp hans dödsorsak, och där stod det att han dog/drabbades av Malignt melanom och har aldrig hört talas om det. vad är det för något?
jag är bra om kroppen, men ingen vet ju inte allt?

Vet du inte vem Bobby är? Den mest kända inom Reggae-genren!

Cancer, en slags hudcancer om jag minns rätt. Inte första eller sista musikerlegenden som dör av cancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Freddie Mercury skulle vara nice att träffa men han är ju död Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Vet du inte vem Bobby är? Den mest kända inom Reggae-genren!

Cancer, en slags hudcancer om jag minns rätt. Inte första eller sista musikerlegenden som dör av cancer.

Jag har aldrig lyssnat på Reggae
jo, det har jag ta mig fan visst. en bara, och det är "alla vill ju dö" och någonting. är det ens ingående i den genren?

goosthv96:
Freddie Mercury skulle vara nice att träffa men han är ju död Ledsen

Jag vill träffa MJ och Whitney Houston men attans! dem är ju döda
då har vi nå gemensamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis Ledsen


   
SvaraCitera

hxiley:

Jag har aldrig lyssnat på Reggae
jo, det har jag ta mig fan visst. en bara, och det är "alla vill ju dö" och någonting. är det ens ingående i den genren?

Hmm, syftar du på "Alla vill till himmelen men ingen vill dö" av Timbuktu? 🙂

Lyssna på Bob Marleys låtar och se om du gillar det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Hmm, syftar du på "Alla vill till himmelen men ingen vill dö" av Timbuktu? 🙂

Lyssna på Bob Marleys låtar och se om du gillar det

Ja, låten som jag har hört fel i fleeeeera år.

Jag vet inte om jag borde. Kommer kanske gilla den och byta musiksmak så jag tillslut tröttnar på mitt band. Tyvärr.
Kanske om du lyssnar på min musiksmak, om du inte redan gör det. Skillet, Evanescence, Bruno Mars, We Are Fallen, Michael Jackson och Whitney Houston.


   
SvaraCitera

hxiley:

Ja, låten som jag har hört fel i fleeeeera år.

Jag vet inte om jag borde. Kommer kanske gilla den och byta musiksmak så jag tillslut tröttnar på mitt band. Tyvärr.
Kanske om du lyssnar på min musiksmak, om du inte redan gör det. Skillet, Evanescence, Bruno Mars, We Are Fallen, Michael Jackson och Whitney Houston.

Samma här. Jag trodde det var "Alla vill till himmelen men folk vill ju dö." Det var Få istället för folk tydligen

Haha, okay. Om du tröttnar på din musik så rekommenderar jag Reggae iaf. Man vet aldrig om det fastnar

Michael Jackson isåfall lyssnade jag på en del innan men har inte gjort det på ett bra tag. Gillar hans låtar hursomhelst, bara lyssnat för mycket. Haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Samma här. Jag trodde det var "Alla vill till himmelen men folk vill ju dö." Det var Få istället för folk tydligen

Haha, okay. Om du tröttnar på din musik så rekommenderar jag Reggae iaf. Man vet aldrig om det fastnar

Michael Jackson isåfall lyssnade jag på en del innan men har inte gjort det på ett bra tag. Gillar hans låtar hursomhelst, bara lyssnat för mycket. Haha

HUR KAN DU FÅ NOG AV MICHAEL JACKSON DET ÄR FAN I MIG OMÖJLIGT

Jag har alltid trott att han sjöng "Alla vill till himlen men ingen vill ju dö", fråga inte varför tho

Jag rekomenderar att lyssna på rock hoho


   
SvaraCitera

hxiley:

HUR KAN DU FÅ NOG AV MICHAEL JACKSON DET ÄR FAN I MIG OMÖJLIGT

Jag har alltid trott att han sjöng "Alla vill till himlen men ingen vill ju dö", fråga inte varför tho

Jag rekomenderar att lyssna på rock hoho

Jadu, hur kan man få nog av något i världen? Det var det enda jag lyssnade på då jag inte hade upptäckt mycket när jag var mindre. Sen jag hittade annat så började det försvinna, hah.

Det kan bli allt fel ibland. Spelar väl ingen roll så länge man inte sjunger högt för någon annan känner jag

Haha, already done. Lyssnar på allt möjligt, inte bara Reggae. Aldrig lyssnat enbart på en genre utan det blir alltid allt möjligt smått och gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marioswish:

Jadu, hur kan man få nog av något i världen? Det var det enda jag lyssnade på då jag inte hade upptäckt mycket när jag var mindre. Sen jag hittade annat så började det försvinna, hah.

Det kan bli allt fel ibland. Spelar väl ingen roll så länge man inte sjunger högt för någon annan känner jag

Haha, already done. Lyssnar på allt möjligt, inte bara Reggae. Aldrig lyssnat enbart på en genre utan det blir alltid allt möjligt smått och gott

Kan saker inte vara för alltid, som ett livslångt liv? My lord man is forgotten. Lyssnade du på stön? Nej, I'm sick.

Får man inte skrika när man sjunger?! Det som jag alltid gått och trott.

Testa på det, jag gör det nu. Det är tröttsamt, still tho.


   
SvaraCitera