Aviseringar
Rensa alla

känn empati inför min nacke


Blivande_japan:

fast själva grejen var att det inte fick typ trycka/skava/värma upp skiten om jag förstod honom rätt[sad] har nog dessutom inga tillräckligt tighta linnen

[sad]
Väldigt lösa tröjor och stillasittande (y).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Väldigt lösa tröjor och stillasittande (y).

funderar på att bryta lite mot rekommendationerna de gånger jag måste umgås med andra människor[blush]

tror ej det kommer ske så jättemkt då vi ej har föreläsningar längre


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Tyck synd om mig

Walk it off ya wuss!

Som nån på TV sa nån gång...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Walk it off ya wuss!
Som nån på TV sa nån gång...

[sad]

kan upplysa alla människor att jag har ont i mitt högra bröst också nu, så ni kan känna empati inför det också!!!


   
SvaraCitera

kostade det någto?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har ont i mitt högra bröst också

Klämmer och masserar gärna lite[ops]

enhimmelskdrog:

kostade det någto?

lol'd[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kostade det någto?

150 kr[sad]

Storchen84:

Klämmer och masserar gärna lite

fan ta den som rör mitt bröst nu!!!!1[mad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fan ta den som rör mitt bröst nu!!!!1[mad]

Fan tog mig för många år sedan så... fritt fram[bigsmile]*klämmer*

[cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

150 kr

för alla som togs bort? [blush]
var du på någon koll innan för att se vilka som skulle tas bort också? och kostade det något isf? [blush] har så sjukt många leverfläckar/födelsemärken så jag känner att jag kanske borde kolla upp dom och se om några borde avlägsnas men jag fattar inte om sånt kostar något [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men jag fattar inte om sånt kostar något [tard]

All vård kostar när man är över 18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för alla som togs bort?

ah precis!

enhimmelskdrog:

var du på någon koll innan för att se vilka som skulle tas bort också? och kostade det något isf?

nä, alltså, den ena hade jag råkat klia på så att den börjat blöda (plus att den satt ungefär där bygeln på bh:ar går), och den andra satt så att hårborstar tog i den om man var oförsiktig när man borstade sig (den var väldigt utstående och blä). sa innan jag kom dit att jag ville ta bort dem just pga det. sen frågade jag om en till, men han sa att eftersom de testat den förut och det inte var farligt borde det inte vara ngn fara nu heller, och att de ej ville ta bort just den på en vårdcentral men att jag kunde boka tid på ett sjukhus, men sa att jag ej ville om den inte var farlig typ

enhimmelskdrog:

har så sjukt många leverfläckar/födelsemärken så jag känner att jag kanske borde kolla upp dom och se om några borde avlägsnas men jag fattar inte om sånt kostar något

ah, det kostar


   
SvaraCitera

isola:

All vård kostar när man är över 18.

aha för en på mitt jobb sa att hon aldrig behövde betala testgrejer på vårdcentral förrän hon blev 20 [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha för en på mitt jobb sa att hon aldrig behövde betala testgrejer på vårdcentral förrän hon blev 20

kanske är olika i olika landsting? el så har de fel[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imorgon ryker stygnen!!!![cool][cool][cool][party][party][party][party][party][party][party][party]


   
SvaraCitera