Aviseringar
Rensa alla

Känner att jag måste visa mig själv hela tiden


Ämnesstartare

Jag vill typ visa mig själv till andra och sånt. Blir kåt på tanken på att visa mig till andra på internet. Är det något fel på mig?


   
Citera

Nej det är fullt normalt, njut av det så länge du kan, det blir tråkigare med tiden


   
SvaraCitera

ja. jag är obekväm av att bara byta om ensam i mitt rum med gardinerna neddragna och dörren låst


   
SvaraCitera

Kan vara exhibitionism, kan vara bekräftelsebehov. Det ena är en fetisch det andra är ett psykologiskt problem. Du kanske skulle prata med någon för att reda ut vilken kategori du passar in i.


   
SvaraCitera

Gör du det MED kläderna på så är det väl lugnt. Gör du det "lättklädd" eller naken så kan det få de konsekvenserna att du får kontakt med individer som du inte själv önskar ha kontakt med samt... betänk - en publicerad bild på nätet ligger oftast kvar dvs den raderaas aldrig även om du själv raderar bilden.

Samt att det kanske inte är så roligt för dig om 10 eller 15 år när du är gift och har familj och barn och din man eller barn hittar nakenbilder på dig när du var 16 år gammal på nätet.


   
SvaraCitera

Jag vill gärna titta#kåtbock


   
SvaraCitera
Yaren

Axelinaaas:
ja. jag är obekväm av att bara byta om ensam i mitt rum med gardinerna neddragna och dörren låst

Men du är ju inte riktigt normal om man säger så. 


   
SvaraCitera

ööörkarn: Kan vara exhibitionism, kan vara bekräftelsebehov. Det ena är en fetisch det andra är ett psykologiskt problem.

Är inte exhibitionister bekräftelsekåta? Varför annars vilja visa upp sig?


   
SvaraCitera

Yaren:

Men du är ju inte riktigt normal om man säger så. 

jag är så normal som det bara går. Jag är definitionen ut av normal


   
SvaraCitera

Snacka.org:

Är inte exhibitionister bekräftelsekåta? Varför annars vilja visa upp sig?

Inte nödvändigtvis. En fetisch kan vara svår att förklara eftersom orsakerna bakom fetischer är många.


   
SvaraCitera

Lilyy--:
Jag vill typ visa mig själv till andra och sånt. Blir kåt på tanken på att visa mig till andra på internet. Är det något fel på mig?

Är väl inge fel att visa sig tycker jag. Jag har visat mig naken flera gånger på fester hemma hos kompisar, i bland har vi slagit vad om vem som vågar, i bland spelat klädpoker, sen bruakr jag och en kompis göra nakenutmaningar ( kört moppe naken genom vårat lilla samhälle, bytt om på stranden utan att skylla sig,, skickat nakenbild till en kompis och en massa sånt ) Ganska kul att visa sig naken för andra tycker jag


   
SvaraCitera