Aviseringar
Rensa alla

Känner du att du shoppar för mycket?


Ämnesstartare

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545; min-height: 14.0px} Jag och min forskargrupp gör en studie där vi vill ha deltagare som känner att de shoppar lite för mycket, vill dra ner på det och som är villiga att i en vecka titta på en youtube-video per dag samt besvara en kort enkät (video+enkät ca 5min).

De som deltar är även med i en lottdragning där en av deltagarna får 1000 kr i slutet av studien. Om ni vet någon annan som skulle kunna delta, snälla tipsa, betyder så mycket för mig då vi behöver så många deltagare som möjligt

Mer info och om hur ni deltar här!
https://theconsumptionstudy.wixsite.com/info


   
Citera
Ämnesetiketter
Haien

Nej


   
SvaraCitera

är snål som fan så nae, köper mest godis o mat hahah


   
SvaraCitera

Jag avstår från att deltaga i din undersökning och klicka på länken men... ja, jag shoppar nog lite väl mycket. Å andra sidan jobbar jag fulltid + 10% extra för att kunna få lite extra ledighet när det passar mig så jag har å andra sidan råd att shoppa. 


   
SvaraCitera

Jag kommer inte ens utanför dörrn när det handlar om att köpa något till mig själv så verkligen inte. Jag hade dock behövt köpa lite bättre kläder. När jag köper presenter är det inga problem att ta mig ut.


   
SvaraCitera
B.04
 B.04

Eh a, fööööör mkt


   
SvaraCitera

Hm, jag shoppar nog lite för mycket. Speciellt väskor och skor Hjärta mamma och jag shoppar iof ihop rätt mycket så känns ändå ok. Ska få en michael kors väska (den lilla rosa på bilden) i födelsedagspresent som jag ser fram emot sjukt mycket!! Älskar mode och vill verkligen jobba med det men känner att jag kanske borde spara lite också


   
SvaraCitera