Aviseringar
Rensa alla

Känner du dig modern?


Smilen
Ämnesstartare

För mig är det inte jätteviktigt att vara modern. Stör mig lite på dom som ska följa mode och liknande. 

Vart lever du? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Är modern och gillar nya moderna saker.


   
SvaraCitera

Antar inte det.... xD


   
SvaraCitera

Beror på hur man ser det


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Antar inte det.... xD

Var lever du?  70-talet? 


   
SvaraCitera

Modern ja, med teknologi, inte med kläder


   
SvaraCitera

Smilen:

Var lever du?  70-talet? 

Klär mig likadant som för åtta år sedan, demin/svarta jeans och tryckfri t-shirt.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Klär mig likadant som för åtta år sedan, demin/svarta jeans och tryckfri t-shirt.

Hur modern är du när det kommer till musik och film? 


   
SvaraCitera

Inte enormt modern kanske. Åtminstone inte till det yttre. Jag klär mig som jag har gjort de senaste 10 åren. Men det är heller inte direkt något som jag strävar efter, att klä mig modernt. Det som är inne idag är ute imorgon. 
När det kommer till film och musik föredrar jag sånt som är några år gammalt. Framförallt när det gäller musik då.


   
SvaraCitera
seasaw

har ett behov att läsa, lyssna och titta brett hehe, det är modernt iaf i min värld att va allmänbildad. lyckas ok.

sen tkr jag att kläder är kul och intresserar mig för trender. det finns ju till för att prova på och experimentera! inte visste jag att jag såg så jävla snygg ut i klänning under polo eller att det känns så bra att bli några cm längre av platå?

hur ska man ens inte följa modet? då får man anstränga sig hehe. tror ändå att man hittar sig en stil inom modet. hoppas jag att jag gjort iaf.


   
SvaraCitera

Smilen:

Hur modern är du när det kommer till musik och film? 

Älskar 90-talets filmer och 70-talets musik.


   
SvaraCitera
seasaw

SvenskWithAttitude: 90-talets filmer

tips pls


   
SvaraCitera

jeans o t-shirt va väl längesen de kom i de kör ja jämt o ibland mjukisbyxor


   
SvaraCitera

nä, följer inte trender, men bra att andra gör


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Är inte överdrivet trendig om det är det du syftar på.


   
SvaraCitera