Aviseringar
Rensa alla

Känner du dödas närvaro ibland?


Nej, eftersom de är döda. 


   
SvaraCitera

Om den döda är i ens närvaro så ja Skeptisk


   
SvaraCitera

Tickstart:
Om den döda är i ens närvaro så ja Skeptisk

ofta du kan förnimma döda koppar. du borde bli polis lr nåt


   
SvaraCitera

Punda:

ofta du kan förnimma döda koppar. du borde bli polis lr nåt

polishund isf Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

polishund isf Rodnar

Hört att lönen är kass


   
SvaraCitera

för en hund ere väl ganska så okej :'/


   
SvaraCitera
Draug

Jag kan inte kommunicera med de döda, men det behöver jag inte för jag vet att de finns där ändå.


   
SvaraCitera

Nein.


   
SvaraCitera

Nej, dom dödar talar ej.


   
SvaraCitera

jag har aldrig känt ngn närvaro nej, men jag har pratat med dem i mina drömmar


   
SvaraCitera

Har kompisar som kan det, och de har även upplevt sleep paralysis, om det säger något.
Många säger att de driver, men jag tror på dem ändå. 
Dödas närvaro/aura känns av på t.ex. kyrkogårdar, personligen kan jag bara "känna" närvaron, inget mer.
Men det är som med allt annat- tror du på det länge nog blir det sant. Jag har alltid varit extremt intresserad av magi, häxkonster och det eventuella efterlivet. Alla krafter finns, det är bara sättet man bemöter och använder dem till som egentligen betyder något.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

S3ON:
jag har aldrig känt ngn närvaro nej, men jag har pratat med dem i mina drömmar

Så de kanske finns i drömvärlden och din nu är fejk? Förvånad


   
SvaraCitera

Smilen:

Så de kanske finns i drömvärlden och din nu är fejk? Förvånad

va?? Drömvärlden existerar inte utanför hjärnan.. 


   
SvaraCitera

HopeLess:
Jag tror på spöken så jag känner absolut någon närvaro ibland, tex att någon står bakom mig men jag har ingen aning om vem det är. Jag kanske håller på att bli knäpp. Vet inte.:) 

Bara några kritiska fråger mot din tro.
Det har levt runt 100 miljarder människor i historien. Det borde finnas drivis med spöken som kretsar runt överallt. Om man har att de måste dö på ett dramatiskt/ sorgligt sätt så varför strövar det inte omkring spöken överallt där det varit krig? Koncentrationsläger borde vara överfulla av spöken.
Om man nu kan dö men ändå behålla sitt medvetande varför återvänder man inte i sitt odödliga läge? Japanska Kamikaze piloter hade gärna återvänt för att tjäna riket efter sina tragiska dödar?


   
SvaraCitera