Aviseringar
Rensa alla

Känner du någon sverigedemokrat?


svett

:

Bin Saleen Ahbar Achmed Ali Mo
Albyvägen 55
147 52 Alby
hizbolla_terror@hotmail.com
08-6551221
karta

Jag duktig prata politik

Känns seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hittade en bekant samhällstjej som var medlem också. Blev förvånad, hon verkade vettig. [confused]

Idioter finns överallt...de kan vara schyssta och trevliga, men brukar oftast inte kunna föra några längre resonemang XD

Har faktiskt träffat en och annan sd:are som varit riktigt smarta[surprised] inte som varit medlemar, men som röstat sd...


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

Vad är det för fel på SD nu då? [tard]

Lite för godhjärtade och toleranta för sitt eget bästa, kommer aldrig att fungera i längden för dem. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Moget med häxjakt, väldigt moget.

"Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem"

Me 2, menade mest om man skulle be mod ta bort länken...med tanke på att galningar finns på detta forum...


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hixaren:

Idioter finns överallt...de kan vara schyssta och trevliga, men brukar oftast inte kunna föra några längre resonemang XD

Har faktiskt träffat en och annan sd:are som varit riktigt smarta[surprised] inte som varit medlemar, men som röstat sd...

Har aldrig diskuterat politik med människan, iofs.

Man blir förvånad.


   
SvaraCitera

Kviq:

Lite för godhjärtade och toleranta för sitt eget bästa, kommer aldrig att fungera i längden för dem. [tard]

Tycker de är söta. Se bara på åkesson. Han ser ut som den där korta killen som aldrig blev vald till fotbollslaget. [smile]


   
SvaraCitera

Kan ju vara värt att poängtera att folk kan ha blivit uppskrivna av taskiga polare.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Jonnybravo91:

Tycker de är söta. Se bara på åkesson. Han ser ut som den där korta killen som aldrig blev vald till fotbollslaget. [smile]

De är rätt söta. Särskilt innan valet när de trodde att de redan var ett riksdagsparti. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

HAHHAAHA MIN PAPPA VA MED! GALET! [y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera

Liebestraum:

nej


   
SvaraCitera

eller kanske


   
SvaraCitera
Correh

Moget, fin demokrati.


   
SvaraCitera

Robert [cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Muhamed Irkaqei
Hässelbystation 15
165 08 Stockholm
iraqpower@msn.com
087545855
karta

Stolt kurd!

[love]


   
SvaraCitera