Aviseringar
Rensa alla

Känner mej så jävla ensam...


Ämnesstartare

Hej är en tjej på 15 år och jag har bråkat med min kompis. Vi var jätte tajta och hade jätte kul med varandra. Visst vi bråkade då och då men vi löste det alltid...Men det allt hon har sagt när vi bråkar har jag inte glömt det sitter ju kvar i bakhuvet.. Men jag har ju försökt att glöma det. Men så nu bråkade vi och vi har inte blivit samms igen som vi brukar. Innan vi bråkade så var hon lixom ovanligt arg o sur på mej och jag visste inte vad jag gjort... och så en dag så pratar hon inte med mej och säger inte vad jag har gjort. Det var kanske ca en månad nu som vi bråkat och jag känner mej så jävla ensam för jag hade bara henne... jag vet lixom inte om jag vill gå tillbaka till henne för hon var lixom så bossig och bestämmde vad vi skulle göra och inte göra och om jag inte gjorde som hon sa så blev hon bara sur på mej. Jag ser ju nu så kul hon har utan mej för hon har hittat andra i parallel klassen och jag vet inte vad ska göra för jag mår bara så jävla dåligt av det här...
Snälla vad ska jag göra för att känna mej på bättre humör och inte känna mej så ensam?

Förlåt att de blev så långt ^^


   
Citera

Lägg dig i sängen och drick några klunkar whiskey så ska du se att det känns bättre! [smile]


   
SvaraCitera

har du andra vänner umgås med dem. Har du inte andra vänner så försök lära känna några genom diverse fritidsaktiviteter. Försök hitta flera bra vänner att vända dig till istället för endast en. Tills dess håll dig sysselsatt.


   
SvaraCitera

Ensamhet är något av det värsta jag vet, men den ensamheten jag handskas med än idag är efter mitt breakup med mitt ex... det är otroligt hur ont och hemskt det känns efteråt, vakna upp nu på morgonen [crazy] av att jag drömde hur ensam jag var och att jag behöver någon bredvid med mig för att kunna känna att jag har en mening...

Men vi måste se när människor inte längre fyller en funktion och gör oss illa istället för att göra bra.

Eftersom din vän inte verkar vilja vara med dig så tycker jag att du ska låta henne vara då du mår dåligt av detta, försök styra upp något prat med andra kanske du finner någon bra människa som verkligen är bra för dig och inte dålig!

Man kan alltid skriva till mig tex ifall du känner dig ensam, för något som vi måste inse är att vi inte är ensamma och det finns bra människor och det finns förhoppningsvis människor som gör dig mycket bättre än andra... så vänta inte, gör något åt din situation sluta må dåligt!

Ifall du inte vet, skriv här på UM, skriv till mig, skriv till människor du vanligtvis inte skriver till, våga öppna samtal med andra från din skola var öppen! 🙂

OF 5:

Försök hitta flera bra vänner att vända dig till istället för endast en. Tills dess håll dig sysselsatt.

Bra där, men sysselsätt dig med något som är bra!


   
SvaraCitera

Vad har ni bråkat om egentligen?


   
SvaraCitera

S3ON:

Lägg dig i sängen och drick några klunkar whiskey så ska du se att det känns bättre! [smile]

WHEN IN DOUBT, PUT THAT BOTTLE OF WHISKEY TO YA MOUTH


   
SvaraCitera