Aviseringar
Rensa alla

Känner mig äcklig


Ämnesstartare

Råkade hamna i säng med en av mina närmsta vänners kille idag. Känner mig så otroligt äcklig och ska träffa min vän imorgon. Jag vet att jag måste dölja de för henne. Men jag skäms så mycket. Jag är rädd att hon kommer se på mig att något har hänt. Orolig


   
Citera

Maddis:
Råkade hamna i säng med en av mina närmsta vänners kille idag. Känner mig så otroligt äcklig och ska träffa min vän imorgon. Jag vet att jag måste dölja de för henne. Men jag skäms så mycket. Jag är rädd att hon kommer se på mig att något har hänt. Orolig

Du borde prata Milla15Skeptisk Hon hade exakt samma problem som du.. Hon kanske ge dig ett tips på hur man kan hantera ett sånt problem..Trött


   
SvaraCitera

Med "hamna i säng" menar du att ni hade sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur "råkar" du? Var du full?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Hur "råkar" du? Var du full?

Det finns inget som heter "råka" i ett aktivt val. 


   
SvaraCitera

nja det är väl lugnt, sånt händer. Förlåt men din kompis bör va en bitch om hon inte fattar att det är det hennes killes fel delvis. 


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Du borde prata Milla15Skeptisk Hon hade exakt samma problem som du.. Hon kanske ge dig ett tips på hur man kan hantera ett sånt problem..Trött

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tbh är det inte värre att dölja det för henne och ljuga? Om hon ändå får reda på det i slutändan blir det väl bara jobbigare för båda er två när hon vet om att du hållit det hemligt?


   
SvaraCitera

Maddis: Råkade hamna i säng med en av mina närmsta vänners kille idag. Känner mig så otroligt äcklig och ska träffa min vän imorgon. Jag vet att jag måste dölja de för henne. Men jag skäms så mycket. Jag är rädd att hon kommer se på mig att något har hänt. Orolig

Så är det, man gör misstag och lär sig medans man växer upp...


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Tumme upp

Let's hope she doesBlink 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lazarus:
Med "hamna i säng" menar du att ni hade sex?

Exakt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Hur "råkar" du? Var du full?

Fyllekåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:
Tbh är det inte värre att dölja det för henne och ljuga? Om hon ändå får reda på det i slutändan blir det väl bara jobbigare för båda er två när hon vet om att du hållit det hemligt?

Jo, men om vi är tysta så får hon ju inte reda på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maddis:

Fyllekåt

Tragiskt. Sen ska du ljuga för din närmsta vän också.. Tror jag dör.

Men du är antingen 14 år eller ett troll så whatever Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 15 annars och de handlar inte o
att ljuga utan  dölja eller skydda sig själv.


   
SvaraCitera