Aviseringar
Rensa alla

Känner mig äcklig


Ämnesstartare

Maddis:

Jo, men om vi är tysta så får hon ju inte reda på det.

Är det bara ni 2 som vet om det? 
För om det skedde på någon fest eller liknande, well då är det någon mer som vet och då kommer det garanterat ut. Sorry to say men rykten sprider sig alltid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Är det bara ni 2 som vet om det? 
För om det skedde på någon fest eller liknande, well då är det någon mer som vet och då kommer det garanterat ut. Sorry to say men rykten sprider sig alltid

De är nog ingen som kom på oss. Så de är nog lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maddis:

De är nog ingen som kom på oss. Så de är nog lugnt

Alltså, "lugnt" skulle jag väl inte påstå att det är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Alltså, "lugnt" skulle jag väl inte påstå att det är

Nej, men vi kommer undan konsekvenser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars din kompis. Hoppas att allt kommer fram och att hon hittar bättre kompisar än dig. Tänk vad ledsen hon blir när hon får reda på att hennes närmsta vän legat med hennes kille. Hur känner du dig då? Party

Vad mer ska man förvänta sig av en 15 åring egentligen Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid

Vad mer ska man förvänta sig av en 15 åring egentligen Sover

Som 14-åring och blivande 15 åring känner jag mig kränkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Som 14-åring och blivande 15 åring känner jag mig kränkt

Ja men ni e omogna det är bara inse Cool


   
SvaraCitera

Maddis:

Nej, men vi kommer undan konsekvenser

Ni kommer undan? Trött det låter INTE som att du skäms eller att du är ångerfull.Det låter mer som att du går igång på "vara-med-en-kompis-kille" historier Oskyldig Det är lite småhål i din historiaOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Ni kommer undan? Trött det låter INTE som att du skäms eller att du är ångerfull.Det låter mer som att du går igång på "vara-med-en-kompis-kille" historier Oskyldig Det är lite småhål i din historiaOskyldig

Eh? Har sagt vid flertal gånger att jag skäms och verkligen känner mig som ett äckel. Vad mer vill du att jag ska säga? Ja, jag är ett fegt svin som inte berättar för min vän. Men du, jag får lida för min feghet, för det är ingen skön känsla att känna sig som ett äckel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Stackars din kompis. Hoppas att allt kommer fram och att hon hittar bättre kompisar än dig. Tänk vad ledsen hon blir när hon får reda på att hennes närmsta vän legat med hennes kille. Hur känner du dig då? Party

Vad mer ska man förvänta sig av en 15 åring egentligen Sover

De ska inte komma fram hon blir ledsen och vi får konsekvenser. Så just nu är hon lyckligt ovetandes. Hur jag känner mig? Vad tror du själv?

svaret: jag känner mig som ett äckel och ett fegt svin. Jag får försöka komma över den känslan av mig själv men de är svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maddis: De ska inte komma fram hon blir ledsen och vi får konsekvenser.

Det kommer komma fram. Det gör det alltid. En bra idé är att stå för det man gör och ta konsekvenserna av det. Du lär få många problem i framtiden.

Men lycka till.


   
SvaraCitera

Maddis:

Eh? Har sagt vid flertal gånger att jag skäms och verkligen känner mig som ett äckel. Vad mer vill du att jag ska säga? Ja, jag är ett fegt svin som inte berättar för min vän. Men du, jag får lida för min feghet, för det är ingen skön känsla att känna sig som ett äckel.

Hm, Trött jo precis. Vi säger så för att du ska bli nöjdOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Hm, Trött jo precis. Vi säger så för att du ska bli nöjdOskyldig

Skiter i va du tror och tycker. Du är bara en lite fjortis ändå


   
SvaraCitera

Jag har redan fått mitt svar så du behöver inte säga nåt mer vännenTumme uppHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Det kommer komma fram. Det gör det alltid. En bra idé är att stå för det man gör och ta konsekvenserna av det. Du lär få många problem i framtiden.

Men lycka till.

Nej, varken jag eller killen kommer säga något. jag vill inte ta några konsekvenser.


   
SvaraCitera