Aviseringar
Rensa alla

Känner mig död ofta, varför?


Ämnesstartare

MakingBelieve:

Men jag har inget roligt liv

har du inga vänner? inget du tycker om att göra? utöver att vara med din kille då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 1 zombie[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du inga vänner? inget du tycker om att göra? utöver att vara med din kille då

jo jag har vänner.. men dom är för långt borta.. får vänta till skolan imorgon.. sen vet jag inte ens vad som är roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

jo jag har vänner.. men dom är för långt borta.. får vänta till skolan imorgon.. sen vet jag inte ens vad som är roligt

testa lite saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

testa lite saker

tror jag ska leka lite med katten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

tror jag ska leka lite med katten

gör det du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

tror jag ska leka lite med katten

Djur är nog den bästa hobbyn/terapin som finns. Sedan jag skaffade kaniner så har jag börjat må jättemycket bättre.


   
SvaraCitera

Understimulerad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Djur är nog den bästa hobbyn/terapin som finns. Sedan jag skaffade kaniner så har jag börjat må jättemycket bättre.

Fast för mig hjälper det inte. Katten bits o rivs hela tiden. Snart är man sönderklöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med
är pga. depp, känner typ ingen glädje över ngt
orken är borta liksom livsglädjen
ibland iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Fast för mig hjälper det inte. Katten bits o rivs hela tiden. Snart är man sönderklöst.

Kaniner är bättre.


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Jag har oftast fått känslan om att vara "död". Känns som om jag inte existerar i denna värld. Det snurrar och känns allmänt konstigt i skallen. Varför känner jag så? Är det ångest, för lite järn i kroppen, eller vad kan det vara?
Jag har känt såhär nästan varje dag i flera månader.

Känner så ganska ofta. Jag tror ibland att jag håller på att bli galen eller nåt. Nu till exempel känner jag mig helt konstig i huvudet. Men det som brukar hjälpa är att man sover tillräckligt och läser böcker och tidningar istället för att sitta framför datorn. Det är datorn som sabbar upp mitt huvud, men också alkoholen, så nu har jag bestämt mig att högst en gång i månaden smaka på alkohol och högst en timme per dag sitta framför datorn. Motion är också en sak som har hjälpt otroligt mycket. Ofta handlar det just om balansen i livet; att ha hälsan, välståndet och kärleken i skick. Om en av dessa sviktar, så lider resten utav de tre "staplarna". Det behövs faktiskt lite ansträngning för att få ett frodigt och roligt liv. Som ordspråket: "Den bästa fritiden är den då man vet att man har mycket att göra" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnusson:

Som ordspråket: "Den bästa fritiden är den då man vet att man har mycket att göra"

Okej, men gud, ska man må bra av hälsa? Haha nej, men jag har svårt o slita mig ifrån datorn men i sommar blir de sällan! 🙂 Då ska man ut på promenader, vänner o resa till Gbg 🙂 Tack så mycket!


   
SvaraCitera

Svårt att fastställa exakt vad det kan vara men det låter som de overklighetskänslor som kan inträffa vid bl.a. ångest. Kroppsliga uttryck för stress och känslor som du har inom dig helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Fuck alla zigenare

Blir rapport till admin din fjant,


   
SvaraCitera