Aviseringar
Rensa alla

Känner mig ensam


Ämnesstartare

Jag är inte ensam men det känns så...vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Avregistrerad:
Jag är inte ensam men det känns så...vad ska jag göra?

du ska trivas med att vara ensam för   vi alla kommer leva för oss själva resten av livet bara göra  bästa av situationen Tumme upp


   
SvaraCitera
sies
 sies

Vissa människor trivs med att va ensamma och andra mindre. Du får antingen breda ut din socialkrets eller så får du lära dig gilla vara ensam. Vad du kan göra är att du skaffar dig en hobby där du träffar människor. 

Personligen har jag hellre få riktigt bra vänner än flera vänner. 


   
SvaraCitera
Listus

Ingen aning, jag är dock helt helt ensam. Inte 1 riktig vän. Ja det är riktigt tråkigt. 

Men jag har dock gjort mer äventyr än någon jag känner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svaren jag har alltid vart lite ensam och oftast haft enbart nära vänner så det kanske inte gör så mycket endåGlad


   
SvaraCitera
sies
 sies

Avregistrerad:
Tack för alla svaren jag har alltid vart lite ensam och oftast haft enbart nära vänner så det kanske inte gör så mycket endåGlad

Absolut! Håll dina vänner nära, desto gladare du är desto gladare är de med dig. Glad 

Och om någon, vilket inte är så troligt, skulle hända så är det alltid möjligt att skaffa nya vänner om man verkligen vill. Visst kan det finnas perioder där man känner sig ensam men oroa dig inte. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:
Jag är inte ensam men det känns så...vad ska jag göra?

finns i Pm man


   
SvaraCitera

Försök tänka positivt, tänk till exempel på varför du egentligen inte tycker du är ensam - alltså försök tänka mer på varför du kanske egentligen inte är så ensam som det känns
Kram! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan du ogilla ensamheten? ensamhet är fan det bästa som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jaha. borde läsa det du skrev än enbart kommentarerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera