Aviseringar
Rensa alla

Känner mig ensam


Ämnesstartare

Jag känner mig missförstådd och inte accepterad bland vänner pga av min nya stil och kanske min lite nya attityd. Därför känner jag mig ofta bortvald bland vänner. Är det bara jag?


   
Citera
Ämnesetiketter

Mjae dom flesta här känner nog ungefär likadantParty


   
SvaraCitera

Vad har du för stil och attityd nudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Vad har du för stil och attityd nudå?

Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iafGlad


   
SvaraCitera
Algot

Willys2005:

Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iafGlad

Kan du vara mer dig själv i din nya stil? Och trivs du i din nya stil?


   
SvaraCitera

Willys2005:

Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iafGlad

Sånt gillar viGalen


   
SvaraCitera

Willys2005:

Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iafGlad

Okej.. Men har du en trevlig attityd mot andra då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Okej.. Men har du en trevlig attityd mot andra då? 

ja. jag är väldigt blyg. skulle aldrig våga säga något svin elakt till någon. jag bryr mig om folk. men jag tror att innan var jag ännu blygare och nu har jag vågat säga ifrån ute och därför har folk börjat dra sig tillbaka liteGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Algot:

Kan du vara mer dig själv i din nya stil? Och trivs du i din nya stil?

ja absolut. jag älskar mode och att uttrycka mig själv i färger. tack vare mina kläder kan folk se vilket humör jag är på. men det har skett lite förändringar nu på högstadiet runt kläder och mig om man säger så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Sånt gillar viGalen

CoolMycket glad


   
SvaraCitera

nja det går över


   
SvaraCitera

widediaper:
nja det går över

Tråkmåns


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Tråkmåns

jamen va fan ska man säga? Det går väl över


   
SvaraCitera

widediaper:

jamen va fan ska man säga? Det går väl över

Hm ksk missförstod bara, det lät väldigt boomer:igt först bara


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Hm ksk missförstod bara, det lät väldigt boomer:igt först bara

ok boomerGlatt skålande


   
SvaraCitera