Aviseringar
Rensa alla

Känner mig ganska ensam om att känna såhär..


Ämnesstartare

De flesta (som jag har pratat med iaf) säger att de har mest sex i början av ett förhållande. Jag vill vänta med sex tills jag känner killen till 100 % (eller okej, 99). Jag vill kunna vara mig själv med honom.

När man är kär i någon brukar man ju bli lite blyg inför den personen? Jag förstår inte hur man kan ha sex då..? Hormoner? [rolleyes] Jag har haft sex med personer jag knappt har känt, men det är inga roliga historier. Jag har inte känt mig bekväm alls.

Är det någon som känner likadant som mig?


   
Citera
Ämnesstartare

kraamiszz:

När man är kär i någon brukar man ju bli lite blyg inför den personen? Jag förstår inte hur man kan ha sex då..?

Men man är väl mest blyg innan man lär känna personen och får reda på att denne är kär tillbaka? Efter det så är man ju inte alls lika blyg = good to go.


   
SvaraCitera

Man idkar väl älgskog när man känner sig redo, för vissa går det snabbt, andra väntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

säger att de har mest sex i början av ett förhållande.

Vad är början? Några dagar in i förhållandet? Eller månader?
Det är ju rätt vanligt att folk har svårt att låta bli att ta på varandra i början då de är nyförälskade och allt är spännande. Är det den perioden du menar?

kraamiszz:

När man är kär i någon brukar man ju bli lite blyg inför den personen? Jag förstår inte hur man kan ha sex då..?

Det är väl som KBT. Man har sex tills det inte känns läskigt längre, sen fortsätter man ha sex. Eh.
Nejmen, de första gångerna med en ny person är väl alltid lite läskiga och annorlunda. Man har ju inte lärt sig vad den andre gillar än.

kraamiszz:

Jag har haft sex med personer jag knappt har känt, men det är inga roliga historier. Jag har inte känt mig bekväm alls.

Men du gillade dem väl inte så mycket vad jag förstått av tidigare inlägg. Eller?

kraamiszz:

Är det någon som känner likadant som mig?

Njao. Vill vara med någon som är trygg och som jag tycker om, annars är det inget kul. Men att lära känna någon helt och sluta vara blyg kan ju ta ett bra tag.
Eller hur väl vill du känna snubben?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Man idkar väl älgskog när man känner sig redo

Det vet jag..

Ensamvargen:

Men man är väl mest blyg innan man lär känna personen och får reda på att denne är kär tillbaka?

Jag är blyg tills jag har lärt känna personen riktigt bra. Det går inte över bara för att den andra personen är kär tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detta är din tredje tråd om sex i förhållande ikväll? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast egentligen vet jag inte. Har aldrig varit kär..

antrax:

Är det den perioden du menar?

Ja, det är den jag menar.

antrax:

Man har sex tills det inte känns läskigt längre, sen fortsätter man ha sex. Eh.

Jaa..[smile]

antrax:

Men du gillade dem väl inte så mycket vad jag förstått av tidigare inlägg. Eller?

Det stämmer, men jag tror inte att det hade varit annorlunda om jag hade gillat dem. Blir ännu mer blyg om jag gillar. [cute]

antrax:

Eller hur väl vill du känna snubben?

Jag vill kunna vara mig själv med honom helt och hållet. Det kan dröja ett bra tag,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Ja, det är den jag menar.

Aha. Ja, det kan nog vara rätt vanligt att man sexar lite extra då. Kanske.
Förälskelse har ju en tendens att vara intensiv.

kraamiszz:

Det stämmer, men jag tror inte att det hade varit annorlunda om jag hade gillat dem. Blir ännu mer blyg om jag gillar. [cute]

Fast, du kanske blir mer attraherad/tänd också och vill sexa killen tidigare.
Om det är en bra människa som du verkligen gillar så kan det ju bli så att du känner dig trygg lättare.

kraamiszz:

Jag vill kunna vara mig själv med honom helt och hållet. Det kan dröja ett bra tag,

Oj, ja. Tror du att du kommer vänta så länge med sex om du träffar en ny som känns rätt?

(blä, känns som att jag skriver som ett [tard] trots att jag koncentrerar mig. Det är för sent för min hjärna)


   
SvaraCitera

Men tänk om killarna består av 2% eller mer av sex!? Hur skulle det gå då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Aha. Ja, det kan nog vara rätt vanligt att man sexar lite extra då. Kanske.
Förälskelse har ju en tendens att vara intensiv.

Ja, tror jag också. Eller det är ju så för många, det har man hört.

antrax:

Fast, du kanske blir mer attraherad/tänd också och vill sexa killen tidigare.

Kan så vara. [crazy]

antrax:

Om det är en bra människa som du verkligen gillar så kan det ju bli så att du känner dig trygg lättare.

Jag får se. 🙂

antrax:

Tror du att du kommer vänta så länge med sex om du träffar en ny som känns rätt?

Jag vet inte..det känns så nu men sen vet man aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Jag får se. 🙂

kraamiszz:

Jag vet inte..det känns så nu men sen vet man aldrig.

Ja, gör du som d kännör så blire nog bananasbra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojje, skirver som en full människa.
Borde såååva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Borde såååva.

Jag med. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

De flesta (som jag har pratat med iaf) säger att de har mest sex i början av ett förhållande. Jag vill vänta med sex tills jag känner killen till 100 % (eller okej, 99). Jag vill kunna vara mig själv med honom.

[love]

kraamiszz:

Är det någon som känner likadant som mig?

Jag känner likadant som dig. Tror vi är fler som delar samma åsikt. [cute]

Oj vad klockan är mycket.. Borde nog sova lite. Natti!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag känner likadant som dig. Tror vi är fler som delar samma åsikt.

Okej [smile]


   
SvaraCitera