Aviseringar
Rensa alla

känner mig in stängd


Ämnesstartare

sen läste jag 1 text om tänder o sånt på internet o där visade dom 1 bild på 1 fyraårings tänder som dem hade dragit ur för dem var ruttna. för dem använde fluor att skölja tänderna med o dt är inte bra för tänderna... det är jätte tråkigt att läsa om sånt hur många som har alla olika problem istället för att må bra o göra sånt dom tycker om
men det kom bara upp närjag läste om ngt annat så hade dom skrivit in hur mkt dåligt d finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Människor som hjälper folk genom att skriva är skitstövlar = jag. Jag skulle aldrig få för mig att hjälpa någon annan må bättre i verkligheten, jag hatar verkligheten så varför skulle jag. Detta är allt jag kan göra för jag ska tro att jag är bättre än jag är. Människor är dumma, jag vill bli ekonomiskt oberoende så jag kan flytta iväg och gömma mig ifrån omvärlden så jag slipper alla.

Det enda folk bryr sig om är pengar

du måste inte hjälpa ngn men du är ändå snäll och skriver här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar när man kan göra saker frivilligt ist för att bli tvingad till det
och när andra gör snälla saker för dem vill det själva
sen tror jag d är många som är jätte bra på saker tillexempel bland barn. xtra duktiga o förstår speciella saker. men dom vuxna har ibland svårt att se det och tror barnen har ngt problem och är dålig. men dom kan vara jätte bra till saker bara man inte kräver att dom ska vara 100% likadana. många tror att ingen som lever nu kan vara ngn bra person och om man är annerlunda blir man bara retad för d och d ska vara fel att göra ngt på sitt eget sätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här sista texten blev inte exakt som jag tänkte men d får vara så


   
SvaraCitera

den läskiga vampyren:

du måste inte hjälpa ngn men du är ändå snäll och skriver här

Jag försöker vara snäll och hjälpa men det får mig bara att inse vilket rövhål jag verkligen är hah.

Satt och hade en djup diskussion med en nära vän häromdan, en vän gömmer en hemlighet ifrån, jag hade sex med hans morsa, jag är ett levande äckel.
Vet det inte finns ett liv efter detta så jag håller fast vid liv för man bara får ett, vi snackade om att inget skulle vara annorlunda även fast vi dog, sanningen är hårdast. Känner mig fjantig att ens skriva detta, men det känns bättre att skriva. Det enda jag vill är att fly, har ändå inget, funderar på att packa en väska och se världen och aldrig kolla tillbaks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste försöka sova lite mer
hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naaw kjaaaaaaaaaaaaaam. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej vill bara säga att jag känner igen mej.... i dina problem. känner ofta för att döda alla på spårvagnen för dom tar för mkt plats o stinker

även varje dag när jag går upp så är jag jätte trött och orkar inte göra nåt fast jag måste göra d

en gång när jag gick i sjuan ramlade jag poå minigolfbanan o folk skrattade åt mig

hoppas detta hjälpte dig strykekramar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love]


   
SvaraCitera