Aviseringar
Rensa alla

Känner mig inte tillräcklig


Ämnesstartare

MakingBelieve:

Det är de som är svårt..han har två nivåer; jätteglad eller jättearg.. o pratar man om detta så blir han sur o tycker jag gör fel som tar upp detta för att han inte kan förklara anledningen till att han gör sådär.. för han ska ju vara den som har rätt o gör rätt..

Det låter lite barnsligt att inte kunna diskutera utan att bli arg och hamna i försvarställning... Men om han inte kan förklara anledningen kanske han inte har någon mer än att han gillar att kolla på porr.

De flesta människor fantiserar och tycker andra personer är attraktiva, det betyder inte att man inte attraheras av den man är tillsammans med. Du har väl sett killar du tycker är snygga utan för den sakens skull tycka din kille inte räcker till? Han behöver antagligen enkelt ha något han gör för sig själv och inte för att du inte är tillräcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt enkelt* åh kan inte skriva idag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, känns faktiskt lite bättre när man får höra lite mer o att få tala ut sig.. han är faktiskt sådan som kan bli frustrerad som en tiger i början, men efter en liten stund blir han lugn som en förlamad.. men ja, ska väl inte ta illa vid egentligen,för nuförtiden är de rena drömmen för killar att kolla via nätet ist för att köpa tidningar i butiken.. ska väl ta upp de här lätt, han förstår ju inte när jag blir arg för just de..

Men första gången jag kom på honom så hade han väl ha misstag lagt till en porrsida som favorit o sedan tagit bort, o då syndes de i papperskorgen o då var jag med när han skulle kolla igenom o rensa.. efteråt såg jag att han fick bråttom att stänga ner o han märkte direkt att jag blev ledsen, men jag tog aldrig upp de (dumt gjort, då jag hade världens chans), då frågade han mig strax efteråt "ska vi ta ett bad tillsammans?. Och de var första gången efter att jag frågat ett antal ggr.. han tror då att jag bara visste om de en gång, men man ser ju på historiken att han kollat fler ggr, vilka dagar o vilka sidor o de var rätt många...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och just en jävla massa om vrålporr på stranden.. grovt äckligt att se ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Tack, känns faktiskt lite bättre när man får höra lite mer o att få tala ut sig..

Berätta gärna hur det gick sen! Du får en pushig lyckospark och en massa pepp från mig nu! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

vrålporr på stranden.

vad är det`?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Berätta gärna hur det gick sen! Du får en pushig lyckospark och en massa pepp från mig nu!

Tack så mycket 🙂 men behövs mycket.mod från min sida.. tänker mycket så att jag lär våga säga mitt när vi hittat boende, för just nu bör vi hos hans föräldrar o då känns de som att han kan kasta ut mig när som helst :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

för just nu bör vi hos hans föräldrar

Förlåt, men jag flinade lite där.. För det var precis vad jag gjorde! Du har ingen annanstans du kan bo, eller du kanske hade det svårt hemma precis som mig och gjorde i stort sett allt för att inte vistas hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Förlåt, men jag flinade lite där.. För det var precis vad jag gjorde! Du har ingen annanstans du kan bo, eller du kanske hade det svårt hemma precis som mig och gjorde i stort sett allt för att inte vistas hemma?

Ojdå 🙂 sicken liten värld, har vi haft samma pojke? 😉 ursäkta stavning, hatar tangentbordet på Touch haha

Nja, har inga problem alls hemma, men de var lättare under skoltid för mig att bo hos honom, o plötsligt blivit så svårt att lämna honom o de är ju en bit härifrån dit där mina föräldrar bor :/


   
SvaraCitera

Du kan inte göra någonting annat än att prata med honom om du tycker det är ett stort problem.

Men du ska veta att man kan kan bli less på sex om man har det hela tiden, Det är exakt lika skönt att komma med en tjej som att komma utan en tjej, Det är oftast snabbare och lättare att dra en handtralla till någon film om man så vill,

Samlag är ju jättemysigt men det är ganska dumt att många tar det som en självklarhet att tjejen MÅSTE vara med varje gång killen blir kåt.

Vad gör det om han spelar eller vad han gör vid datorn och blir kåt? Ska han springa efter dig och dra ett knull och sedan tillbaks till datorn?

Låt oss säga att jag blir kåt en gång i timmen eller något sånt, Ska jag då springa efter tjejen som antagligen gör annat och sätta på henne bara för att jag är grymt kåt?

Många orkar helt enkelt inte vara med tjejen 24/7 för dom vill ha lite privatliv och då kan vi prata om vart ni bor, Vem fan vill ha sex 24/7 i sina föräldrars hus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Du kan inte göra någonting annat än att prata med honom om du tycker det är ett stort problem.Men du ska veta att man kan kan bli less på sex om man har det hela tiden, Det är exakt lika skönt att komma med en tjej som att komma utan en tjej, Det är oftast snabbare och lättare att dra en handtralla till någon film om man så vill,Samlag är ju jättemysigt men det är ganska dumt att många tar det som en självklarhet att tjejen MÅSTE vara med varje gång killen blir kåt.Vad gör det om han spelar eller vad han gör vid datorn och blir kåt? Ska han springa efter dig och dra ett knull och sedan tillbaks till datorn?Låt oss säga att jag blir kåt en gång i timmen eller något sånt, Ska jag då springa efter tjejen som antagligen gör annat och sätta på henne bara för att jag är grymt kåt?Många orkar helt enkelt inte vara med tjejen 24/7 för dom vill ha lite privatliv och då kan vi prata om vart ni bor, Vem fan vill ha sex 24/7 i sina föräldrars hus?

De må väl vara så.. har inte riktigt tänkt på de så.. han har aldrig riktigt varit den som visar först att han vill ha sex, han nöjer sig gärna med en gång i veckan annars, de är de.. sen är de väl ett litet äventyr att SE dom göra de ist för live hela tiden.. men ändå några timmar efter porren så blir han jättesugen på mig.. fast kanske lite uppvärmning först för han vet hur galen jag är ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, tjejer är jobbiga. porr är inte jobbigt. därför tittar man på porr. inget att oroa sig för alltså[smile]


   
SvaraCitera

There is no such thing as too much, när det kommer till det.


   
SvaraCitera
Kokoo

prata med honom, annars kommer ni inte att lösa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kokoo:

prata med honom, annars kommer ni inte att lösa det

Sist vi bråkade om något helt annat så gick de inte att diskutera, han totalignorerade mig..


   
SvaraCitera