Aviseringar
Rensa alla

Känner mig jävligt ful


Ämnesstartare

Naturdiet: Du anar inte hur mycket din kommentar betyder för mig <3 också till er alla här som stöttat mig, jag mår mycket bättre nu.

Vad härligt att höra att jag kunde göra lite skillnad, och att du mår bättre! Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ursöt. fantastisk benstruktur, stora fina ögon, söta läppar, fint hårfäste, tjockt hår m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter som man inte är tvingad att hålla med alla så säger jag att du inte är den finaste eller vad man nu kallar det numera men du har ju livet i behåll så oroa dig inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns många olika sorters skönhet och det lätt att bli bortvillad av vad media säger är det "snygga utseendet" just nu. det är bara en modefluga och betyder inget. precis som flera  säger så är det din självbild som är dålig och personer som säger att du skulle ha en stor näsa har ett lika dåligt självförtroende, då de är avundsjuka på ditt utseende.


   
SvaraCitera
Kudhos

Zodd:
du är ju sjukt snygg

Took the words out of my mouth.


   
SvaraCitera

Sluta fiska efter komplimanger. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Taskigt att personen sade så :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
efter som man inte är tvingad att hålla med alla så säger jag att du inte är den finaste eller vad man nu kallar det numera men du har ju livet i behåll så oroa dig inte 

Så du tycker att jag är ful?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:
Sluta fiska efter komplimanger. 

Jag fiskar inte efter komplimanger -.- 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Naturdiet:

Så du tycker att jag är ful?

inte nödvändigt vis exakt så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bidrar inte, men jag är relativt ytlig och du är absurt snygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är fin! Ryck upp dig för många killar gillar självförtroende och det hjälper inte med att deppa eller lyssna på vad andra säger speciellt om dem säger elaka saker för vart kommer du då komma i världen om du bryter ihop för varje skit du får? Det gäller att vara stark och bry dig mer om din åsikt än andras! 


   
SvaraCitera

Även om man nu önskar att alla skulle tycka att man är snygg så är det nästintill omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:
Även om man nu önskar att alla skulle tycka att man är snygg så är det nästintill omöjligt.

vist är det så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ändå skrattar du 


   
SvaraCitera