Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så ensam


Ämnesstartare

Jag mår så himla dåligt och är väldigt ensam. Det känns som att ingen i hela världen förstår mig och att alla är emot mig. Har gått igenom en hel del skit och haft det tufft och livet känns meningslöst. Skulle verkligen behöva en vän att prata med, nån som lyssnar. Finns det någon där ute som känner samma sak? 


   
Citera

Nä, är mer apatiskt uppgiven 


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Jag mår så himla dåligt och är väldigt ensam. Det känns som att ingen i hela världen förstår mig och att alla är emot mig. Har gått igenom en hel del skit och haft det tufft och livet känns meningslöst. Skulle verkligen behöva en vän att prata med, nån som lyssnar. Finns det någon där ute som känner samma sak? 

snap?


   
SvaraCitera

Har känt samma sak förut,men lärt mig att hantera svåra saker och lägga de bakom mig. 


   
SvaraCitera

Skicka PM bara, har inget att göra under sommaren ändåGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Nä, är mer apatiskt uppgiven 

har du gett upp? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Har känt samma sak förut,men lärt mig att hantera svåra saker och lägga de bakom mig. 

hur gjorde du? vill veta 


   
SvaraCitera

törnrosa99:

har du gett upp? 

Mer eller mindre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Skicka PM bara, har inget att göra under sommaren ändåGlad

vad bra, då ska jag skriva långa texter till dig 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

Mer eller mindre 

Kan bli din psykolog! 


   
SvaraCitera

törnrosa99:

Kan bli din psykolog! 

Tack, men är nog inte nödvändigt 


   
SvaraCitera

törnrosa99:

vad bra, då ska jag skriva långa texter till dig 🙂 

Kör på baraTumme upp


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Jag mår så himla dåligt och är väldigt ensam. Det känns som att ingen i hela världen förstår mig och att alla är emot mig. Har gått igenom en hel del skit och haft det tufft och livet känns meningslöst. Skulle verkligen behöva en vän att prata med, nån som lyssnar. Finns det någon där ute som känner samma sak? 

Förstår verkligen. Har också gått igenom mkt både hemma, i skola, me vänner o förhållanden osv men har blivit mke bättre o hantera min sorg o ta ut d på sätt som det inte påverkar mej negativt. Om du vill kan du ba skriva så fåru min snap ele så kan vi Dma ele nått


   
SvaraCitera

törnrosa99:
Jag mår så himla dåligt och är väldigt ensam. Det känns som att ingen i hela världen förstår mig och att alla är emot mig. Har gått igenom en hel del skit och haft det tufft och livet känns meningslöst. Skulle verkligen behöva en vän att prata med, nån som lyssnar. Finns det någon där ute som känner samma sak? 

Jag känner mig faktiskt ensam. Jag har varit med om lite saker också.


   
SvaraCitera

törnrosa99:

hur gjorde du? vill veta 

Skriv privat


   
SvaraCitera