Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så ensam i gymnasieklassen


Ämnesstartare

Hej, jag skulle behöva hjälp!
jag har nyligen börjat gymnasiet och känner mig så ensam. Då alla i klassen redan har hittat någon/ några som dom kan va med. Dom flesta visste om varandra/ t.o.m. kände varandra innan gymnasiet. Det känns så jobbigt för att jag tycker verkligen inte att jag passar in. Jag mår så dåligt. När det är ”prata med kompisen bredvid”-uppgifter så pratar dom bara med sina kompisar och inte mig. De tjäna som att dom andra tjejerna skrattar åt allt jag gör! Det är så sjukt jobbigt och jag känner att jag inte klarar av detta.


   
Citera

prata med läraren eller börja snacka med nåra killar ist


   
SvaraCitera

du har ju precis börjat skolan. det tog mig ett tag men jag slapp alla lärare


   
SvaraCitera

Jag tycker de e as skönt. Missa några dagar första veckan så alla var typ vänner när jag kom i måndas. Ingen som stör mig hela tiden nu 🙂


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Jag tycker de e as skönt. Missa några dagar första veckan så alla var typ vänner när jag kom i måndas. Ingen som stör mig hela tiden nu 🙂

Är du 03a?


   
SvaraCitera

Malonexd:

Är du 03a?

Ye


   
SvaraCitera

Malonexd:

Är du 03a?

Nej han är 06:a med 300 iq så han fick skippa högstadietCool


   
SvaraCitera

Du kanske ska börja snacka med någon? Om du inte pratar så kanske de andra tror att du inte vill.. 


   
SvaraCitera

Maymay:

Nej han är 06:a med 300 iq så han fick skippa högstadietCool

Tumme upp


   
SvaraCitera

Tog ett tag för mig med innan jag lärde känna folk i min klass. Men efter ett tag så hittade jag mitt gäng. Kommer säkert lösa sig för dig med om du vill det Tumme upp


   
SvaraCitera