Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så ensam och i behov av intim kärlek


Ämnesstartare

Jag är en 15 årig kille.

Har alltid vart blyg, dock spårade det ur i 7an.. (går nu i 9an).

Var rätt nervös inför högstadiet, hade innan på mellanstadiet snackat med de flesta och haft det kul de flesta åren + många tjejer var intresserade osv..

Nu efter två år i högstadiet känner jag mig så jävla värdelös, det började med att jag var sjukt blyg under första tiden i 7an men också deprimerad och ledsen ständigt för att några killar ville bråka för en jävligt omogen grej, ni vet ju själv att allt i den här jävla åldern man är i är omoget och löjligt..

Har sedan 8an mått mycket bättre då jag hittat rätt i den klassen jag började i i 8an.. Känner alla i klassen och allt flyter fint men rasterna är fortfarande jobbiga då alla tjejer och killar ifrån alla andra klasser ska umgås, eftersom de flesta drog en slutsats om mig i 7an så är det nu ingen jävel som snackar med mig (om vi utgår ifrån alla kompisar i klassen) och detta tär på mig psykiskt varenda sekund i mitt liv och har gjort länge, har fått höra att folk tycker jag är "killen som ser bra ut men är konstig och inte pratar något". De har misstolkat mig som fan, jag är inte så blyg som man tror, det var bara den där jävla starten i 7an som fuckade upp allting och den enda jag tänker på dagligen är tjejer. Jag behöver en tjej som jag kan hålla om på nätterna och viska att jag älskar henne i hennes öronen på morgonen! Det är väldigt många tjejer i 7an och 8an som håller på med mig men dom är ju för unga för mig och jag vill inte ha en skrikig och allmänt omogen tjej heller vilket dom flesta i skolan tyvärr är.

Fan jag känner mig så ensam, ingen förstår mig heller. Jag har sagt upprepade gånger att mitt självförtroende går i enorma vågor men alla bara "du ser ju bra ut, du är inte ful". Det är inte det som tär på mig, det är känslan av att känna sig ful!!

Finns det någon som känner igen sig?
Jag är en väldigt ödmjuk och väldigt empatisk kille med dåligt självförtroende vilket inte direkt är en "turn on" på tjejer [sad]


   
Citera
höna

awww[blush]


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Jag behöver en tjej som jag kan hålla om på nätterna och viska att jag älskar henne i hennes öronen på morgonen!

Fast nu har ju tjejer egna viljor också. Är liksom inte bara att "håva in".

Kanske bevisa att du inte är tyst? Det är ju ganska så lätt om du inte är det.

HealTheWorld:

Jag är en väldigt ödmjuk och väldigt empatisk kille med dåligt självförtroende vilket inte direkt är en "turn on" på tjejer [sad]

Om det är till någon tröst så är det en turn on för mig. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Fast nu har ju tjejer egna viljor också. Är liksom inte bara att "håva in". Kanske bevisa att du inte är tyst? Det är ju ganska så lätt om du inte är det.Om det är till någon tröst så är det en turn on för mig.

Vad menar du nu?

Det är inte så lätt, jag är som sagt blyg men inte sådär blyg att man gömmer sig och knappt kan säga ett ord. Mer "svårt att påbörja konversations blyg" typen.

Tydligen så attraherar det tjejer i min krets också, bara det att dom är yngre än mig. Jag vill helst ha en äldre tjej eller någon mogen i min ålder men dessa unga tjejer jagar ju varandra, leker kurragömma och skriker mitt namn tvärsöver matsalen.. Nej såna tjejer kan man nog aldrig ha en lugn stund i soffan med [bigsmile]


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Vad menar du nu?

Att det är taskigt att "vilja ha tjej/kille" då dom också är människor och inte är dina på något vis. Eller i ditt fall, hela världen cirkulerar inte kring dina behov. Men hoppas du hittar någon som trivs med dig och som du trivs med.

Om du tycker dom är omogna så bör du kanske lägga det på hyllan och göra något konstruktivt istället.

Alternativt mobbade personer är mognare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Att det är taskigt att "vilja tjej/kille" då dom också är människor och inte är dina på något vis. Eller i ditt fall, hela världen cirkulerar inte kring dina behov. Men hoppas du hittar någon som trivs med dig och som du trivs med. Om du tycker dom är omogna så bör du kanske lägga det på hyllan och göra något konstruktivt istället.Alternativt mobbade personer är mognare!

Väldigt konstigt sagt av dig faktiskt, varför skulle jag tro att jag "äger" de. Jag uttryckte bara min längtan efter tjej, jag skulle aldrig tvinga någon tjej till någon. (sry om jag nu missförstod dig)

Men tack för dina kommentarer och åsikter 🙂


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Väldigt konstigt sagt av dig faktiskt, varför skulle jag tro att jag "äger" de. Jag uttryckte bara min längtan efter tjej, jag skulle aldrig tvinga någon tjej till någon. (sry om jag nu missförstod dig)

Fast du utgick ändå bara från dina egna behov, men w/e.


   
SvaraCitera

Nå, du är inte ensam om det, om något.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Att det är taskigt att "vilja ha tjej/kille" då dom också är människor och inte är dina på något vis.

Att ha är inte exakt samma sak som att äga iofs.


   
SvaraCitera

Välkommen till klubben! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Välkommen till klubben!

Så du sitter i samma jobbiga sits? Varför inte berätta lite om dig och din situation också då? 🙂


   
SvaraCitera

Så där kände jag också i din ålder. Det har inte förändrats.


   
SvaraCitera

HealTheWorld:

Så du sitter i samma jobbiga sits? Varför inte berätta lite om dig och din situation också då?

Nae, är inte den typen som berättar för vem som helt om känsliga privata ting. [cute] Drar gränsen här ungefär, blir för intimt! [blush]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Att ha är inte exakt samma sak som att äga iofs.

Tycker ändå att det indikerar en respektlöshet där eventuell partner enbart blir en accessoar. Tycker bara det är ett taskigt vis att reflektera över relationer på.


   
SvaraCitera

vad gör du om dagarna?


   
SvaraCitera