Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så ful..


Ämnesstartare

Vart ska jag börja.
Jag och min tjej är i ett underbart förhållande, hon vill gärna träffa mig när hon är med sina vänner, men mår så dåligt av de, för jag känner mig så ful jämt emot henne och andra, vilket påverkar förhållandet. Vi brukar tillexempel cama via Skype, och jag mår nästintill illa när jag ser mig själv.

Hon tycker att jag ser bra ut, och att jag är fin som jag är blablabla.. men jag vill vara den snygga pojkvännen som hon kan vara stolt över på riktigt.

Vad kan man göra för att stärka sitt självförtroende?


   
Citera

Du måste ju vara attraktiv på ett eller annat vis med tanke på att du verkar ha en tillsynes (-höres?) fin flickis. Man kan inte vara fullständig, eller ens tillräcklig i alla avseenden, skulle jag vilja påstå.
Utveckla dina styrkor och fokusera inte mer än nödvändigt på dina svagheter (det finns ju inte jättemycket man kan göra åt sitt utseende trotsallt).


   
SvaraCitera

Om hon säger att du ä snygg så är du det! 


   
SvaraCitera
mens
 mens

skitsamma hur du ser ut. umgås med din flickvän och hennes vänner om du vill det. de lär väl veta hur du ser ut. det finns många par där den ena är snygg och den andra är ful, vad spelar det för roll. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

dina känslor spelar roll såklart men du måste försöka ta itu med dem så att de ej kommer emellan er


   
SvaraCitera

Vattenpower: jag vill vara den snygga pojkvännen som hon kan vara stolt över på riktigt.

en trofékille mao? 


   
SvaraCitera
Kudhos

Bara du kan bättra ditt självförtroende. Se saker som framgångar och ha saker du ät stolt över. Om hon tycker du är snygg så har du någon där som gillar dig för den du är. 🙂 


   
SvaraCitera

Acceptera dig själv som du är . Så börjar du sakta .


   
SvaraCitera

mens: det finns många par där den ena är snygg och den andra är ful, vad spelar det för roll.

Mycket glad


   
SvaraCitera
mens
 mens

Blivande_japan:

Mycket glad

ja min telefon går som du förstår nu varm av alla tidningar som vill att jag ska komma och relationsrådgiva hos dem


   
SvaraCitera
myten

Tycker inte du själv att du är snygg så kommer du ha problem. Bara att acceptera sig självt och skita i allt annat


   
SvaraCitera

JAg personligen att börja störa mig på saker som att ''jag är lite för tjock'' har lite mycket kulmage'' tjocka kinder och grejer men så har jag ett mål, jag ska äta mindre och bli smal, jag ska försöka att gå ut mer osv.
Ett tag tyckte jag också att jag var tom väldigt ful men det hjälper att jämföra sig med direkt fula personer, man mår lite bättre av det. Visst det känns elakt men tänk på alla de ''fula'' personer som har bra självkänslan osv. Och du som kanske ser mycket bättre ut än dem och så går du omkring och tycker att ''nä jag är inte snygg''. För mig hjälpte det att tänka på att typ, ''jävla snygg näsa jag har ändå'' ibland tyckte jag den var ful men så tänkte jag på andra näsor som jag tyckte var fula och så fick jag tillbaka självkänslan.
 Sen så borde du ta till dig det din flickvän tjejer ''du är snygg'' och så ska du tänka, ''ja, jag är fan snygg'' och så bygger du vidare på det. Hon tycker verkligen att du är snygg så varför ska du tycka det motsatta? Sen så kan ett förhållande fallera om man alltid ska vara neggig, se positivt istället! Glad
DU klarar det här grabben! Mycket glad


   
SvaraCitera

Vattenpower: Vad kan man göra för att stärka sitt självförtroende?

Vad kan det vara som har sänkt det? 


   
SvaraCitera

Om någon inte vill vara din vän pågrund av ditt utseende är de nog inte så bra vänner till att börja med.


   
SvaraCitera

herkuled:
Om någon inte vill vara din vän pågrund av ditt utseende är de nog inte så bra vänner till att börja med.

Det är ju hans tjej som är vänner med dom, inte han.


   
SvaraCitera