Aviseringar
Rensa alla

Känner mig så svag


Ämnesstartare

patrick bateman:

Fullkomligt omöjligt att äta. Sova går inte för blir att jag sover antingen inget eller för mycket. Folk finns det inte så många

Försök få i dig flytande föda som t ex yoghurt, havredryck och nyponsoppa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Njaee. Jag vet inte riktigt. Egentligen inget, egentligen mycket. 

Du har nog ångest? Föreslår att du gör något helt nytt, ut och res eller skaffa en ny hobby eller utbildning om du inte redan har någon? Har du något speciellt intresse? Fördjupa dig i det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Aha,Okej.. Men försök typ läsa kanske funkar?

Jaah jag borde läsa lite, inte ens börjat än... men haft svårt att koncentrera mig typ

isola:

Försök få i dig flytande föda som t ex yoghurt, havredryck och nyponsoppa.

Provat, går inte heller. Som jag inte tål mat, vad jag än stoppar i sig men så får jag kväljningar nästan

Attitydinkontinent:

Du har nog ångest? Föreslår att du gör något helt nytt, ut och res eller skaffa en ny hobby eller utbildning om du inte redan har någon? Har du något speciellt intresse? Fördjupa dig i det. 

Det har jag definitivt. Inga pengar för att resa... sen börjar skitskolan på tisdag...njae har ju intressen men inget jag kan fördjupa mig i sådär 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaah jag borde läsa lite, inte ens börjat än... men haft svårt att koncentrera mig typ

Provat, går inte heller. Som jag inte tål mat, vad jag än stoppar i sig men så får jag kväljningar nästan

Det har jag definitivt. Inga pengar för att resa... sen börjar skitskolan på tisdag...njae har ju intressen men inget jag kan fördjupa mig i sådär 

försök igen och igen. drick iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaah jag borde läsa lite, inte ens börjat än... men haft svårt att koncentrera mig typ

Provat, går inte heller. Som jag inte tål mat, vad jag än stoppar i sig men så får jag kväljningar nästan

Det har jag definitivt. Inga pengar för att resa... sen börjar skitskolan på tisdag...njae har ju intressen men inget jag kan fördjupa mig i sådär 

Vill du ha ett tips? Stäng av ALL elektronik, Ha bara lampa tänd. Sätt.dig.bekvämt, ta boken och bara Stig in i zoey redbirdS FANTASTISKA VÄRLD. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Det har jag definitivt. Inga pengar för att resa... sen börjar skitskolan på tisdag...njae har ju intressen men inget jag kan fördjupa mig i sådär 

Vad i skolan är jobbigt? Är du ensam eller mår du dåligt eftersom du kanske "procrastinerar"? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: försök igen och igen. drick iaf.

Försöker varje dag. Morsan tjatar om läkare osv. Dricker gör jag, massa cola Galen

elise999:

Vill du ha ett tips? Stäng av ALL elektronik, Ha bara lampa tänd. Sätt.dig.bekvämt, ta boken och bara Stig in i zoey redbirdS FANTASTISKA VÄRLD. 

Mm det är ett bra tips. All social media borde jag lämna ett tag men det är helt omöjligt. Har provat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Vad i skolan är jobbigt? Är du ensam eller mår du dåligt eftersom du kanske r"procrastinera"? 

Typ allt. Är ensam, går åt skogen, panik inför studenten osv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Försöker varje dag. Morsan tjatar om läkare osv. Dricker gör jag, massa cola Galen

Mm det är ett bra tips. All social media borde jag lämna ett tag men det är helt omöjligt. Har provat. 

Du kan ju beställa en tid på vårdis men om det är psykiskt så lär det nog inte hjälpa. Köp näringsdrycker och försök äta ngt litet hela tiden. Psykologkontakt vore väl enbra grej också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan ju beställa en tid på vårdis men om det är psykiskt så lär det nog inte hjälpa. Köp näringsdrycker och försök äta ngt litet hela tiden. Psykologkontakt vore väl enbra grej också.

Njae, läskigt med vårdcentralen och psykologkontakt. Näringsdrycker är inte goda men försöker dricka sådana ibland 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Njae, läskigt med vårdcentralen och psykologkontakt. Näringsdrycker är inte goda men försöker dricka sådana ibland 

ibland behövs sådant som är läskigt för att det ska bli bra. man får bita ihop och tänka på att det är för det bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ibland behövs sådant som är läskigt för att det ska bli bra. man får bita ihop och tänka på att det är för det bästa.

Joo det är mycket möjligt, men lär knappast ske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Försöker varje dag. Morsan tjatar om läkare osv. Dricker gör jag, massa cola Galen

Mm det är ett bra tips. All social media borde jag lämna ett tag men det är helt omöjligt. Har provat. 

Tycker du ska prova nu. Börja med att stänga av.datorn, stäng sedan av mobilen. Det är.egentligen inte så svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Typ allt. Är ensam, går åt skogen, panik inför studenten osv 

Mm känner igen mig, jag var också ensam när jag började högstadiet för ett par år sedan, mådde skit varje dag, eftersom jag är rätt blyg, men sätt upp mål. Liksom, säg hej till någon du inte känner sedan gå steget längre och sätt dig med någon i matsalen osv. (Vet dock inte om ni har matsal i gymnasiet/komvux/högskolan eller vad det nu är du utbildar dig i, men du förstår vad jag menar, right?) osv.Sen om du procrastinerar så finns massor med bra tips på internet om hur du "botar" det. Kom igen försök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Tycker du ska prova nu. Börja med att stänga av.datorn, stäng sedan av mobilen. Det är.egentligen inte så svårt.

Haha är skitsvårt, är för beroende av folket där. Men borde iaf minska på det känner jag

Attitydinkontinent:

Mm känner igen mig, jag var också ensam när jag började högstadiet för ett par år sedan, mådde skit varje dag, eftersom jag är rätt blyg, men sätt upp mål. Liksom, säg hej till någon du inte känner sedan gå steget längre och sätt dig med någon i matsalen osv. (Vet dock inte om ni har matsal i gymnasiet/komvux/högskolan eller vad det nu är du utbildar dig i, men du förstår vad jag menar, right?) osv.Sen om du procrastinerar så finns massor med bra tips på internet om hur du "botar" det. Kom igen försök!

Jobbigt att vara ensam och vara blyg, är jag med. Joo sådant är bra, men ah skippar det nu. Eftersom jag går sista året och ändå "känner" alla så skulle det bli weird att plötsligt ändra roll. Men ska jobba på det med vad som nu kommer efter gymnasiet. Men tacck för tipsen 🙂 ska kika på det på nätet iaf om procrastinerar grejset Galen


   
SvaraCitera