Aviseringar
Rensa alla

Känner mig sjukt ensam


Danneboi:

 ärdu singel snap? du kan vända dig till mig

Alltså dude. 😛


   
SvaraCitera

Om du vill kan vi PM:a, Kika eller snapa om du vill, kan inte lova att man håller kontakt hela tiden, beror väl på sådär. Är man rolig och lite mån om att hålla kontakt så då jävlar! Mycket glad


   
SvaraCitera

Emmanicolinaaa:
Jag är en tjej som fyller 17 i år. Har mått dåligt i flera år till och från och haft det jobbigt med kompisar. (Det börjar alltid bra sen blir det krångligt för mig att upprätthålla kontakten) Men nu det sista har det snarare vart tvärtom, mina vänner (dom få jag har) har bara lämnat mig. Jag är i princip alltid hemma nu, träffar aldrig nån... Hade kontakt med en kille för ett tag sen men vi bröt kontakten i 1,5 månad (hördes för mindre än en vecka sen) men frågan är vad som händer med det. Jag vågar inte hoppas på nåt... Han verkar inte vilja prata med mig ändå typ. Mina föräldrar bryr sig bara om min lillasyster och skiter seriöst i mig totalt. (Visst dom har hjälpt mig rätt mycket innan) Men det är som att det bara är "okej" att må dåligt en period sen får man inte må dåligt. Har psykologkontakt men henne träffar jag väldigt sällan. Ursäkta språket men vafan ska jag göra?? Överväger självmord om inte nåt blir bättre snart. Och jag är seriös 🙁 vet nån vart kan vända mig?

Jag vill jättegärna va din vän lägg till mig på snap så kan vi snacka, w.sund


   
SvaraCitera

Hur mår du idag. Skickar ett pm


   
SvaraCitera

Konstigt. Mitt pm till dej försvann???


   
SvaraCitera

Anton999:
Konstigt. Mitt pm till dej försvann???

Spelar ingen roll, hon har inte loggat in sen i augusti hursomhelst.


   
SvaraCitera

Danneboi:

 ärdu singel snap? du kan vända dig till mig

smooth


   
SvaraCitera