Aviseringar
Rensa alla

känner mig som skit


Ämnesstartare

har för ett tag sedan varit med om något ganska konstigt, jag och mina kompisar är på stan och idén att vi ska sno cigg kommer upp ( vi fick just slut på våra egna ). eftersom jag är den som kom upp med idén ska jag göra det medans mina kompisar avleder affärs snubben. när jag ser att kusten är klar kutar jag upp till cigghyllan, tar ett paket och rusar därifrån. efter 20 meter blir jag påkörd av affärsägarens bil, han hoppar ut och skriker massa konstiga saker på typ persiska. mina kompisar kommer efter och skriker rasistiska saker, några drar knivar och andra tillhyggen. dom håller fast honom och vi slår honom och misshandlar honom ganska grovt, hans son står och ser på och gråter medans han ringer polisen. när dom har kommit är han halvdöd och har blivit grovt misshandlad, jag mådde dåligt av vad mina kompisar och delvis jag gjorde och har haft konstiga drömmar om det varje natt i flera veckor. jag kan erkänna att även fast jag bara är femton har jag länge levt ett ganska kriminellt liv och har inte direkt lätt att få dåligt samvete men att jag nästan dödade en person får mig att må rätt så dåligt när jag återuppelver den där natten. Undrar om någon varit med om något liknande och hur ni skulle hantera det? tack för alla svar.


   
Citera

skulle anmäla mig själv och sen se till att jag fick prata med någon psykolog


   
SvaraCitera

Troll.


   
SvaraCitera

Är du svensk?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

skulle anmäla mig själv och sen se till att jag fick prata med någon psykolog


   
SvaraCitera

skulle anmäla mig själv och hoppas på att polisen använde riktigt bra med övervåld mot mig om jag vore du.


   
SvaraCitera

Skulle antingen skämmas livet ut och göra om livet totalt, sökt psykolog, lämnat alla kompisar för ett nytt liv, och flyttat långt ifrån.

Eller ta självmord....


   
SvaraCitera

laggar28:

Eller ta självmord


   
SvaraCitera

skulle nog hänga mig själv.. långsamt.


   
SvaraCitera

Sluta med skiten, byt umgänge, prata med någon terapeut/psykolog/kurator och be mannen om förlåtelse.

btw, fyfan vad onödigt. för lite jävla cigg.
Det är killar som er jag vill..... ja jag behöver nog inte ens säga vad jag vill göra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kattprofeten:

Är du svensk?

vad har detta med saken att göra?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

dirtacular moozy:

jag mådde dåligt

NÄHÄ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh vafan han körde på dig med sin jävla bil, han kunde ha dödat dig eller fått dig paralyserad så han förtjänade det, skit i vad dom andra här i tråden säger.

Invandrare från arabländerna,kurder,zigenare och sådana människor förtjänar ändå inte att leva


   
SvaraCitera
time
 time

Anmäl dig själv och kom i kontakt med en psykolog. Gör det så fort som möjligt.


   
SvaraCitera