Aviseringar
Rensa alla

Känner mig sviken


Ämnesstartare

Har verkligen färskt lappa ihop det med min kille/ex men han säger bara att jag äcklar honom och han kommer aldrig lita på mig igen. Kändes som det var mitt livs kärlek.

jag har även försökt med min kompis men hon talar bara om att
jag är ett svin och ett äckel som fört att att höra och behandlas som det. 

min kompis har varit så taskigt så hon har gått berättat det till alla våra gemensamma vänner vilket har gjort att jag även får skit av dom och att do tycker att jag att må som jag förtjänar som ett svin alltså.

nu har det ändå gått några dagar och tycker hon ska tagga ner lite och inte straffa mig mer. Sen dom andra vännnerba har la ingen rätt att kalls mig för äckel o svin? 


   
Citera
Ämnesstartare

Sover


   
SvaraCitera
Haien

Han är inte ditt livs kärlek om han inte accepterar den du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Han är inte ditt livs kärlek om han inte accepterar den du är.

Du vet la inte va ja känner??


   
SvaraCitera

Om killen du gillar inte vill vara med dig så kanske du borde försöka att gå vidare. Det är inte bara killen du måste försöka vinna tillbaka, det är även alla hans vänner.

Den man är kär i känns alltid som ens livs kärlek, men det kommer fler om det inte funkar. Jag är lite äldre men har haft ''mitt livs kärlek'' i dagis, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet, internet, förfesten, kroglivet, efterfesten, jobbet, högskolan, ja överallt. Jag har inte varit ihop med jättemånga tjejer, men ibland träffar man någon som känns som sitt livs kärlek, men den andre tycker inte alltid likadant.

Vem vet, killen kanske börjar tycka om dig igen framöver men jag tror inte att du kan tvinga honom att gilla dig, han har sitt liv och du har ditt liv.


   
SvaraCitera
Haien

maddegbg:

Du vet la inte va ja känner??

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte heller viljat bli ihop med ett ex igen som är otrogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Hade inte heller viljat bli ihop med ett ex igen som är otrogen.

Skulle vara otrogen igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du, det finns inga livskärlekar, tror inte på sånt. sånt finns speciellt inte hos unga och dumma ungdomar. vi vet inte riktigt vad kärlek innebär och vet heller inte kärlekens lagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
du, det finns inga livskärlekar, tror inte på sånt. sånt finns speciellt inte hos unga och dumma ungdomar. vi vet inte riktigt vad kärlek innebär och vet heller inte kärlekens lagar.

edgy


   
SvaraCitera

hxiley:
du, det finns inga livskärlekar, tror inte på sånt. sånt finns speciellt inte hos unga och dumma ungdomar. vi vet inte riktigt vad kärlek innebär och vet heller inte kärlekens lagar.

Sant, det gäller bara att hitta någon man passar ihop med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Sant, det gäller bara att hitta någon man passar ihop med. 

det är svårt då 2% faktiskt håller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

edgy

du har varit edgy också


   
SvaraCitera

hxiley:

det är svårt då 2% faktiskt håller

Av vadå? Förhållanden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

det är svårt då 2% faktiskt håller

Din statistik är oroväckande inkorrekt 


   
SvaraCitera