Aviseringar
Rensa alla

känner mig utnyttjad


Ämnesstartare

Ska det vara för mkt begärt att kräva att tjejer inte hatar sigsjälva, eller att de inte ska vara dumma i huvudet. Jag börjar bli lite less nu faktiskt [sad] känner mej utnyttjad [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte kräva att någon som ogillar sig själv ska sluta med det, och alla tjejer är inte dumma i huvudet.

Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

förklara

Jag vill inte skämma ut migsjälv, genom att förklara vilka idioter jag träffat [crazy]

Viljans Triumf:

Ja, det är det

men [cry]

Tula:

Du kan inte kräva att någon som ogillar sig själv ska sluta med det, och alla tjejer är inte dumma i huvudet.

Känns dock lite waist of time att vara med folk som bara mår dåligt, och aldrig ger något tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Känns dock lite waist of time att vara med folk som bara mår dåligt, och aldrig ger något tillbaka.

Var inte det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Var inte det då.

Precis de jag gjorde, känner mig kanske fortfarande utnyttjad [crazy]


   
SvaraCitera

Om det är dina krav, så bli bög lika gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Precis de jag gjorde, känner mig kanske fortfarande utnyttjad [crazy]

Man kan oftast känna sig det pga människor som mår dåligt är väldigt självcentrerade, men det kan faktiskt finnas bra skäl till att hon var med dig ändå. Om du behöver veta så fråga henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, de har nog haft lågt självförtroende för att kunna utnyttja dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Om det är dina krav, så bli bög lika gärna.

den där filmen rä så skön, sätt förut [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Mm, de har nog haft lågt självförtroende för att kunna utnyttja dig.

Ja, jag är sjukt snäll varm och grejer. Hon sa fan att jag fick henne att le så hon fick ont i käk musklerna [crazy].

Tula:

Man kan oftast känna sig det pga människor som mår dåligt är väldigt självcentrerade, men det kan faktiskt finnas bra skäl till att hon var med dig ändå.

jo de kan de ju vara ja... vad menar du? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ja, jag är sjukt snäll varm och grejer. Hon sa fan att jag fick henne att le så hon fick ont i käk musklerna [crazy].

Vad fan har det med saken att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

vad menar du? [crazy]

Utgick ifrån att du träffade en tjej som du kände "utnyttjade" dig på ett sätt. Tänkte att det inte behövde vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar som att du behöver slå upp ordet utnyttjad


   
SvaraCitera