Aviseringar
Rensa alla

känner mig uttittad i duchen


Ämnesstartare

Hej!
Är en kille på 16år som går första året på gymnasiet. Känns som att många kollar på mig när jag är naken i duschen. Jag kom tidigt in i puberteten och har ganska stor snopp när den är slak. Är inte här för att skryta om storlek men den är ca 21cm vid stånd och 17 när den e slak. 

kollar ni på andra av samma kön när ni duchar? Upplever ni att andra kolla på er? 


   
Citera

Jacob1212:
Är inte här för att skryta om storlek men den är ca 21cm vid stånd och 17 när den e slak.

Bruh, varför skryta om en micropenis Tardig


   
SvaraCitera

Inte för att skryta men ehh


   
SvaraCitera

du förknippade cm med mm igen men det är okej


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
du förknippade cm med mm igen men det är okej

Jag tror du förväxlade "förknippa" med "förväxla", men annars; spot on Galen


   
SvaraCitera

Ay
sluta mobbas här inne han vill ha ett ärligt svar och det som han får till svar är värsta mobbningsvaren.  Jävla idiotier är ni vad ni är här inne

Jacob1212 Pma  mig istället så får du mitt svar 


   
SvaraCitera
dwadw

Gosth-viking9961:
Ay
sluta mobbas här inne han vill ha ett ärligt svar och det som han får till svar är värsta mobbningsvaren.  Jävla idiotier är ni vad ni är här inne

Jacob1212 Pma  mig istället så får du mitt svar 

Nej, skriver man något idiotiskt så får man idiotiska svar tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja asså , jag är ärlig. Förstår att vissa tror att jag bara vill skryta men det är ett problem för mig och kanske för många andra också 


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Kanske kan duscha med mankini på! Då kommer ingen att se! Och säkert ingen kommer titta... 


   
SvaraCitera

Hur:
Kanske kan duscha med mankini på! Då kommer ingen att se! Och säkert ingen kommer titta... 

53f1f544d85d8bf72b8237885c6da4e6b2-15-bo


   
SvaraCitera

Jacob1212:
Tja asså , jag är ärlig. Förstår att vissa tror att jag bara vill skryta men det är ett problem för mig och kanske för många andra också 

Ah ja vet, det är så jobbigt att ha en stor kuk.
Så jobbigt att jag måste säga hur lång den är stup i kvarten

Min kuk var inte 21 centimeter lång men jag kom in i puberten långt innan dom flesta killarna fick hår på snorren, vilket förmodligen var en av anledningarna till att jag inte gillade att vara naken i omklädningsrummet, det och att de är fett gay.

Jag väntade alltid tills alla andra var klara innan jag duschade, vilket ledde till två grejer: Folk tyckte jag var äcklig eftersom att dom inte trodde att jag duschade och att det brukade sägas att jag inte hade nån kuk eller att jag hade en fitta, inte så roligt att höra det två gånger i veckan i tre år.

Men såklart, det är du som är offret här. Att ha en lång kuk är ju jobbigare


   
SvaraCitera

Blev lite mycket styckindelning där ksk


   
SvaraCitera

Jacob1212:
Tja asså , jag är ärlig. Förstår att vissa tror att jag bara vill skryta men det är ett problem för mig och kanske för många andra också 

Jag var ensam homosexuell i omklädningsrummet, slå det du Lil' Dicky...


   
SvaraCitera

Jag tror att alla killarna i gymnasieklassen kollade på varandra i duschen men inte tydligt så det märktes. Först började en kille raka pubis och sedan gjorde en efter en det också tills alla utom en gjorde det utan att vi pratat om att man skulle raka sig så jag tror att alla kollat in hur de andra gjorde. Själv kollade jag för att jämföra om min kuk såg ut som de andras, hur den låg till storleksmässigt samt för att ta reda på om jag borde raka mig eller inte. Alla i klassen har haft flickvänner så jag tror inte att de tittat av sexuella skäl. Till skillnad från tjejerna som endast vågade duscha en i taget var det en trygg stämning bland killarna och vi kunde duscha samtidigt utan att behöva vara rädda för att visa våra kroppar.


   
SvaraCitera

Inte illa, den verkar ju rätt så rejäl.
Själv har jag nog 17 vid stånd, något under 10 slak.   15 år
I alla fall så kan jag märka att vissa kollar när jag drar ner kalsongerna och kommer ur duschen. Men vi har duschbås.
Egentligen gör det inte så mycket för mig, och många andra bryr sig inte om handuk alls.  Jag tycker inte det gör nåt, likt alla andra i min klass. 


   
SvaraCitera