Jag passar inte in någonstans, min familj har inget gott att säga om mig och min pappa kan bara tala om för mig att jag är en besvikelse och att jag inte har något värde. Jag har inga sanna vänner och ingen partner som älskar mig eller spenderar tid med mig. Jag är född här men känner mig inte svensk, kommer dock ej från någon annan plats. Är religös men har fortfarande Inte funnit en passade religion eller församling där jag skulle känna mig välkommen. Jag har ingen plats I varken grupp eller annat samband. Jag känner mig utesluten från allt helt enkelt. Jag gör det bästa jag kan (eller gör jag verkligen det?) , är snäll mot alla, tar hand om de jag kan och försöker var så givmild som möjligt. Jag får dock inget tillbaka, vilket jag Inte väntar mig heller. Jag har flyttat och bor ensam, jag känner mig inte hemma någonstans och för att dämpa ångesten så går jag flera timmar om dagen men inte ens det fungerar längre. Jag vet inte om det finns någon mening, då jag tror på ett efterliv så måste det vara mycket bättre än jordelivet och om det bara blir svart så är det väl också bra? Och andra sidan så känner jag skuld för att jag vill dö, för förtjänar jag det verkligen? Jag har inte arbetat nog för att få vila än. Jag försöker att inte klaga över mina problem och har inte heller någon som lyssnar. Därför gör jag ett inlägg här. Är det någon fler som känner så här och är det någon som har en lösning? Eller är jag bara självupptagen som har skrivit allt detta?