Aviseringar
Rensa alla

Känner ni ibland att ni bara vill...


Ämnesstartare

vill ofta fly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I princip dagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig ofta dragen till antarktis, där allt tar slut


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag känner att jag lever på riktigt nu. Jag tror inte att mitt liv skulle bli rikare eller kännas bättre bara för att jag reste till div. platser bara för sakens skull...


   
SvaraCitera

Kände delvis så. Stack till Japan ett år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Är med slump på detta, vill man ut och resa så drar man bara igång backpacker

Men så tråkigaaa...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Buddah:

Jag lever livet på riktigt, dvs. jobbar, sover, äter, sover etc. Det är så livet ser ut, allt annat är en utopisk dröm.

Hur mycket är det till liv egentligen? Typ hela dagarna ägnar man åt att jobba eller gå i skolan, ända tills man är pensionär. Tänk om man skulle leva varje dag utan att ha något inbokat så att man kan göra precis vad man vill..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

om det är att leva livet. nej.

Är att leva livet för dig att jobba från 9-5 varje dag förutom lördag och söndag?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ögon i en plåthink:

Jag tror inte att mitt liv skulle bli rikare eller kännas bättre bara för att jag reste till div. platser bara för sakens skull...

Men vill du inte uppleva världen? Vi bor ju liksom i ett så litet land, tänk att ha missat massor när man dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja, men kan ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Kände delvis så. Stack till Japan ett år.

Kul [smile]. Sen kanske man längtar tillbaka till den vanliga vardagen i Sverige? [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Purr Purr:

Skulle vilja, men kan ej.

Varför kan du inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Är att leva livet för dig att jobba från 9-5 varje dag förutom lördag och söndag?

tror på ett mellanting. Främst för att jag inte har något av det. sist för att jag hatar att vara själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sist för att jag hatar att vara själv.

Men jag menar inte att man ska vara själv, absolut inte. Man kan ju resa med någon och så lär man ju känna massor människor på alla ställen.

OF 5:

tror på ett mellanting.

Det vore nog perfekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Men jag menar inte att man ska vara själv, absolut inte. Man kan ju resa med någon och så lär man ju känna massor människor på alla ställen.

Trodde också det ett tag. det är en fin tanke.
Men det största felet är nog att om man inte har några krav på sig börjar man efter ett tag glida in i apati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland. Reser mer en gärna på impuls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carrexis:

Varför kan du inte?

Tid och pengar typ. Iaf just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definitivt.


   
SvaraCitera