Aviseringar
Rensa alla

Känner ni nån eller några som har fått jobb genom att knulla?


Ämnesstartare

Jag undrar hur mycket sånt som händer där ute för jag vet att det finns tjejer iaf som har fått jobb genom att knulla med chefen på det stället dom söker jobb xD


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skulle aldrig kunna knulla för att få ett jobb. Tänk varje dag när man ser cheffen åsså tänker man bara arr henne har jag knullat. Det kommer bli en stel stämning mellan cheffen och en själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK: Nej men jag kanske skulle vilja knulla för att få jobb (osäker)

om hon uppfyller alla mina kriterier o så, att dt sker skyddat utan andra hakar osv kske  Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har haft mina aningarCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till grabbar


   
SvaraCitera
reben

vet folk som inte har fått ha kvar sitt jobb efter att ha knullat =)


   
SvaraCitera

Gav min lärare för ett högre betyg i nian . 


   
SvaraCitera
Exner

typ alla


   
SvaraCitera
torg1

Obvious troll is obvious


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså räcker det inte med dina 45 trådar, bara knulla din lärare eller så pluggar du. Lata unge..


   
SvaraCitera

Det kärringen som skrev att pewdiepie förtryckte kvinnor på Aftonbladet och sen fick ett jobb på levers så är det ett fall jag känner att hon sugit av nån för jobbet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var ihop med chefen, men jag knullade inte till mig jobbet. Sen dumpade jag honom, och fick sparken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan :
Jag var ihop med chefen, men jag knullade inte till mig jobbet. Sen dumpade jag honom, och fick sparken. 

varför knullade du med chefen då? xD

SvenskWithAttitude:
Alltså räcker det inte med dina 45 trådar, bara knulla din lärare eller så pluggar du. Lata unge..

Jag har bara skapat 1 eller 2 trådar om det men dom var inte om samma sak xD

lurifax69:
Gav min lärare för ett högre betyg i nian . 

va det skönt? xD


   
SvaraCitera