Aviseringar
Rensa alla

Känner ni samma?


Ämnesstartare

Detta går väll till de lite äldre av användarna på denna webbsida.

Jag går i andra året på gymnasiet och det känns som att jag har blivit "teleporterad" till nuet (ja det låter helkonstigt men så är det) Mitt förflutna känns som om det är från en annan livstid (dock tror jag inte på något sådant)

Allting känns så konstigt, som om jag inte passar in, inte är en del av allting, som om jag existerar men ändå inte. Det känns som att jag typ precis har börjat att leva, eller hur man nu ska förklara. Här passar frågan "vem är jag?" in väldigt bra också 🙂

Är detta verkligen normalt? Nä jävlar vad allting är konstigt asså


   
Citera
Ämnesstartare

Jag kan få sånna flummiga tankar också ibland.


   
SvaraCitera

låter som fyllesvammel men ok


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

låter som fyllesvammel

[smile]


   
SvaraCitera

Känslan är nog vanligare än man tror.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Har också känt så. Kan också känna att jag plötsligt "vaknar upp", och slutar att gå på reflex. Men var ett tag sedan sist.


   
SvaraCitera

Tänkte skriva lite om psykgrejer men jag låter bli för då kanske du tror att du är psykstörd när du antagligen bara har en väldigt normal känsla som nästan alla får då och då.
Inget att oroa sig för!


   
SvaraCitera

Brukar få konstiga tankar ibland men det är normalt, eller i alla fall i mina umgängeskretsar.


   
SvaraCitera

alla är vi obetydliga marionetter i ett spel som kallas liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner typ samma som du ungefär, går också andra året på gymnasiet. Vet inte vilka jag hör ihop med eller vem jag själv är, sjukt jobbigt.


   
SvaraCitera