Aviseringar
Rensa alla

Känner överdriven saknad för mycket!


Ämnesstartare

Hej!

Jag känner stor saknad för grej som t.ex försvinner ur mitt liv mm. Det är skitjobbigt för mig för att jag kan inte göra vissa grejer pga saknaden! Det kan också leda till andra saker men mest till att jag inte kan göra vissa grej som påminner mig om saken/personen eller personerna. Jag har försökt att inse att grejer försvinner men det funkar in [sad] Jag har försökt att inte tänka på det genom att gör grejer jag gillar men när jag är färdig så kommer tanken tillbaks.

Snälla svara seriöst för jag vill verkligen sluta sakna efter grejer så överdrivet mycket!

PS. Jag kan gärna känna saknad i en-två dar men inte i en-två månader/veckor beroende på vad jag saknar!


   
Citera
Ämnesstartare

pilen3:

funkar in

funkar inte*


   
SvaraCitera

låter ju ej så sunt. uppsök kurator el ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

uppsök kurator el ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

uppsök kurator

jag ska gå på mitt första besök till bup den 9 januari så vi får se vad som händer då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

jag ska gå på mitt första besök till bup den 9 januari så vi får se vad som händer då

Säg vad de sa sen! Jag har exakt samma problem nämligen. Jag placerar det som någon form av separationsångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag placerar det som någon form av separationsångest

Tror det är samma grej med mig (måste vara en stark separationsångest)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Tror det är samma grej med mig (måste vara en stark separationsångest)

det är skitjobbigt att inte kunna rycka på axlarna som alla andra och istället bara.. typ gräva ner sig i det.


   
SvaraCitera