Aviseringar
Rensa alla

Känns lite för på?


noodlemantra:

Hm, jag lär ju inte sluta bry mig under tiden.. Sånt där har jag problem med, jag kan inte tänka att det var lika bra! Har inte snackat med tjejen i onsdags blir det väl. Har stött på henne på stan nån gång när hon var med kompisar, men vi har knappt hälsat!

och nu sa han "jag slutade ju vara intresserad av dig ganska tidigt, till slut fick jag ju säga det rakt ut till dig"
bah okej [confused] han var för lite man, och för mycket tjej för mig.

åh, jag hoppas verkligen för din skull, att hon kommer fram till något snart. för det har jag insett, klickar man inte så klickar man inte. men det är UNDANTAGEN som bevisar regeln, låt oss hoppas att hon är undantaget

jag håller tummarna för er [love]


   
SvaraCitera

Link:

Kärlek är som en fjäril, är man för på så mosar man den, är man för off så flyger den iväg.[blush]

haha tru ståri! bra liknelse [bigsmile]


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Hur ska jag bete mig mot henne nu? Ska jag ge henne mycket utrymme eller hur ska jag göra? Jag är nämligen också lite ovan. Tack på förhand!

Men visa att du har förståelse och tålamod, var inte rädd för att fråga saker. Och som sagt, var inte för på och inte för off, något i mitten.

Hell_man:

haha tru ståri! bra liknelse

Hahaha, jag fick det faktiskt från Scrubs xD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Men visa att du har förståelse och tålamod, var inte rädd för att fråga saker. Och som sagt, var inte för på och inte för off, något i mitten.

Men om jag frågar nåt så känner hon sig säkert ännu mer fängslad![wink]

Nej men, ja, jag får väl ta och prata med henne nångång, bara jävligt jobbigt när sånt här ska hända.


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Men om jag frågar nåt så känner hon sig säkert ännu mer fängslad!

Det handlar nog mest om HUR du frågar saker, inte VAD. För jag tror hon ändå vill veta vad som rör sig i ditt huvud, det handlar nog om hur du ställer dessa frågor.

noodlemantra:

Nej men, ja, jag får väl ta och prata med henne nångång, bara jävligt jobbigt när sånt här ska hända.

Jag kan tänka mig att det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Det handlar nog mest om HUR du frågar saker, inte VAD. För jag tror hon ändå vill veta vad som rör sig i ditt huvud, det handlar nog om hur du ställer dessa frågor.

Kanske det.. Finns väl inga större rätt eller fel när det gäller sådant, bara sunt förnuft! Ska ta och prata med henne om någon dag nu, när det gått en vecka eller nåt.. Tänkte först att hon får kontakta mig men vad spelar det för roll egentligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

jag håller tummarna för er

Tack du! =) Hursomhelst så är det slut mellan oss nu, hon sa att det helt enkelt inte klickade. Så kan det väl vara, bara att acceptera antar jag!


   
SvaraCitera

noodlemantra:

Hur ska jag bete mig mot henne nu? Ska jag ge henne mycket utrymme eller hur ska jag göra? Jag är nämligen också lite ovan. Tack på förhand!

Bara att låsa in henne på källaren[no-no] Finns inga alternativ[no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera