Aviseringar
Rensa alla

Känns "för mycket" vid sex


Ämnesstartare

Jag och min kille har nyss börjat kunna ha sex efter att jag haft lite vaginism, och ibland känns det bra men ibland konstigt... Som när jag sitter på honom och är rakryggad, känns det liksom på framsidan av hela magen. Det gör liksom inte ont, men det känns lite obehagligt. Om jag istället böjer mig ner över honom så känns det bättre.
Det känns ungefär likadant fast inte lika mycket om han är ovanpå mig och jag håller upp benen..
Någon som vet varför det känns konstigt, ansträngt och "för mycket"(det känns typ ut över äggstockarna nästan..)? Det ska ju vara skönt... 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Blir kanske bättre sedan. Sexa i andra ställningar.


   
SvaraCitera

deathvalley:

Det ska ju vara skön

Nej! Det ska göra ont och bli kladdigt och lukta illa!


   
SvaraCitera

Är nu mycket ovana bara. Han kanske är lite stor ;)?

Ev kan du fråga om han kanske inte behöver trycka in sig så långt de första gångerna.


   
SvaraCitera

Min tjej märker också av det, men det är väl bara att använda en annan ställning eller att vänja sig vid det. Men liksom det är ju förmodligen livmodershalsen som han är och pillar på därinne, så det är inte onormalt att det känns konstigt.

Dessutom:

MusPlupp:

Nej! Det ska göra ont och bli kladdigt och lukta illa!


   
SvaraCitera

är rätt vanligt bland de tjejer jag varit med


   
SvaraCitera
zIGGE

haha david och ankzor i denna tråd OFC.


   
SvaraCitera

Funkar doggy-style?

Tror hans kuk helt enkelt är för styv (dagens I-landsproblem), alltså för upprät för din kropp, eller hur man ska säga.

Låt han hänga vikter i kuken så kanske den ändrar vinkel efter ett tag och blir mer 90°. Funkar utmärkt...i teorin. I praktiken kan den tydligen gå sönder. Länk[shake]​ Prova inte detta kids[no-no] Disclaimer: Skrev det här stycket bara på skämt.


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

Det var precis likadant för mig, det försvinner så småningom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej hoppas det försvinner efter ett tag då.... Känns bara jobbigt att behöva "vänja sig" eftersom det är väldigt obehagligt 🙁


   
SvaraCitera
Bakric

Guardian:

Funkar doggy-style?Tror hans kuk helt enkelt är för styv (dagens I-landsproblem), alltså för upprät för din kropp, eller hur man ska säga. Låt han hänga vikter i kuken så kanske den ändrar vinkel efter ett tag och blir mer 90°. Funkar utmärkt...i teorin. I praktiken kan den tydligen gå sönder. ​ Prova inte detta kids Disclaimer: Skrev det här stycket bara på skämt.

Har alltid funderat hur det kommer sig att jag kan "knäcka" den (som man gör med fingrarna) ibland [tard]


   
SvaraCitera