Aviseringar
Rensa alla

Känns som alla snygga är straighta


Ämnesstartare

Ibland känns det bara så... eller iaf i malmö 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

så känner jag också


   
SvaraCitera
Åtta

Det är ganska rimligt. I de undersökningar som gjorts så uppger någonstans mellan 5 och 10% av de tillfrågade att de är homo- eller bisexuella. Låt oss sikta högt och säga att det är 10%. Det lämnar 90% heterosexuella (asexuella och annat uppgår nog i mindre än 1%). Vi är väl någonstans kring 9.5 miljoner i Sverige, så det innebär att det finns 950000 homo- eller bisexuella svenskar. Då du är av manligt kön och grämer dig över att alla är heterosexuella antar jag att du är intresserad av män. Det är ungefär hälften av befolkningen. Fördelningen av icke-heterosexuella män och kvinnor är svårt att hitta uppgifter om, så vi antar att den är helt jämn. Det lämnar alltså 190000 icke-heterosexuella män.

Du är arton, så låt oss säga att du är intresserad av personer mellan 15 och 25. Enligt SCB fanns under 2010 någonstans kring 600000 män i den åldersgruppen, d.v.s. ca. 6.3% procent av befolkningen. 190000*0.063 = 11970.

Det finns 670000 personer i Malmö storstadsområde. De är alltså 7% av sveriges totala folkmängd. Om vi struntar i det faktum att fördelningen av homo- och bisexuella troligtvis inte är helt uniform, och applicerar detta på din pool av homo- och bisexuella män i rätt åldersgrupp lämnar detta 838 personer.

Var din gräns för vad som är en attraktiv person går kan jag omöjligt svara på, men låt oss säga att det är alla som är någonstans över medel. Det borde rimligtvis innebära att det finns 419 attraktiva, homo- eller bisexuella män mellan 15 och 25 i Malmö storstadsområde. Några av dem lär ju redan ha partner, men att hitta statistik om det tycks vara fullständigt hopplöst, så där kan jag inte hjälpa dig.

Dold text: Jag är inte bra på matte, och jag är trött. Var god ignorera mina uppskattningar, eventuella felräkningar och mitt ignorerande av flertalet parametrar som skulle kunna påverka utfallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker bögar oftast är mycket snyggare bland killar, och heteros är mycket snyggare bland tjejer.

tur att man e kille asså så man slipper ligga med den fula delen av båda könen.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väll inget konstigt. eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är ganska rimligt. I de undersökningar som gjorts så uppger någonstans mellan 5 och 10% av de tillfrågade att de är homo- eller bisexuella. Låt oss sikta högt och säga att det är 10%. Det lämnar 90% heterosexuella (asexuella och annat uppgår nog i mindre än 1%). Vi är väl någonstans kring 9.5 miljoner i Sverige, så det innebär att det finns 950000 homo- eller bisexuella svenskar. Då du är av manligt kön och grämer dig över att alla är heterosexuella antar jag att du är intresserad av män. Det är ungefär hälften av befolkningen. Fördelningen av icke-heterosexuella män och kvinnor är svårt att hitta uppgifter om, så vi antar att den är helt jämn. Det lämnar alltså 190000 icke-heterosexuella män.Du är arton, så låt oss säga att du är intresserad av personer mellan 15 och 25. Enligt SCB fanns under 2010 någonstans kring 600000 män i den åldersgruppen, d.v.s. ca. 6.3% procent av befolkningen. 190000*0.063 = 11970. Det finns 670000 personer i Malmö storstadsområde. De är alltså 7% av sveriges totala folkmängd. Om vi struntar i det faktum att fördelningen av homo- och bisexuella troligtvis inte är helt uniform, och applicerar detta på din pool av homo- och bisexuella män i rätt åldersgrupp lämnar detta 838 personer.Var din gräns för vad som är en attraktiv person går kan jag omöjligt svara på, men låt oss säga att det är alla som är någonstans över medel. Det borde rimligtvis innebära att det finns 419 attraktiva, homo- eller bisexuella män mellan 15 och 25 i Malmö storstadsområde. Några av dem lär ju redan ha partner, men att hitta statistik om det tycks vara fullständigt hopplöst, så där kan jag inte hjälpa dig.

Häftig statistik... Men du menar att jag måste hitta dessa 419? Låter som en spännande utmaning D:


   
SvaraCitera
Åtta

NoaNoa:

Häftig statistik... Men du menar att jag måste hitta dessa 419? Låter som en spännande utmaning D:

Du måste ju inte nödvändigtvis hitta alla. Några lär ju dessutom vara upptagna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant. Blir ju så när alla bögar ser så jävla bögiga ut.

Är förbögiga ett ord? Blir inte rött streck under det[confused]


   
SvaraCitera

Far på bögklubb till Köpenhamn då. Där finns det rediga pågar ska du veta!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har värsta snygga bögkompisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malmö har ju snyggast bögar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoaNoa:

Häftig statistik...

Häftig? Jag tyckte den var deprimerande! Och jag bor i något som inte kan kallas storstadsområde [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Häftig? Jag tyckte den var deprimerande! Och jag bor i något som inte kan kallas storstadsområde

oj 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NoaNoa:

oj 🙁

Jo... men jag hittade en fin pojk ändå. [love]

Så det finns hopp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gräset är alltid grönare på andra sidan osv.


   
SvaraCitera