Aviseringar
Rensa alla

Känns som alla snygga är straighta


Ämnesstartare

så känner jag också - om tjejer och motsatsen om killar.
är han både genuint snäll till beteende, attraktiv och psykiskt frisk är han antingen upptagen eller homosexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Är förbögiga ett ord? Blir inte rött streck under det[confused]

Gå och förbögiga dig kebu. [blush] Det blir visst ett rött streck under.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Gå och förbögiga dig kebu. Det blir visst ett rött streck under.

Förbögiga förböga förbögig förlebba förlebbigt

Image
!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

!

Vi har kanske olika ordlistor din lilla böglebb.


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

är han både genuint snäll till beteende, attraktiv och psykiskt frisk är han antingen upptagen eller homosexuell.

Hur är det då med bisexuella killar? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vi har kanske olika ordlistor din lilla böglebb.

Men i vilken jävla ordlista är "förbögig" och "förbögiga" ett ord?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men i vilken jävla ordlista är "förbögig" och "förbögiga" ett ord?[crazy]

Din tydligen. [crazy][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är ganska rimligt

kebu12:

Blir ju så när alla bögar ser så jävla bögiga ut.

Jag tror ni har rätt båda två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Din tydligen.

Förbögigt också!

dvärgkastarn:

Jag tror ni har rätt båda två.

Tack! Känner mig helt säker på detta nu när du bekräftar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hur är det då med bisexuella killar? 😉

de är först och främst extremt sällsynta, sedan är de 3 som jag känner svårframkomliga när man väl känner dem, de ser en som en fisk i ett enormt hav.


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

mycket sällsynta och svårframkomliga när man väl känner dem. det grabbiga skämtstadiet hamnar man på.

Hm? Men hur hamnar du på det stadiet ceka? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hm? Men hur hamnar du på det stadiet ceka? [shake]

jag är skämsam och lite grabbig och bisexuella är bra på att diskutera sex öppet av någon anledning och jag som smälter så bra in i grabbgäng... trivs med det och det är oundviktigt med bisexuella killar(bara min lilla erfarenhet) men jag är samtidigt ingen romantisk dröm, du vet en utvald ubergullig fisk. det finns så mycket snygga grabbar och tjejer de har möjlighet till att få. man ses kanske mer som en hbt-vän.


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

jag är skämsam och lite grabbig och bisexuella är bra på att diskutera sex öppet av någon anledning

Gud vet vad grabbig är - Dunkar du dem i ryggen, rufsar dem i håret, råskrattar och slåss med dem?

ceka92:

och jag som smälter så bra in i grabbgäng... trivs med det och det är oundviktigt med bisexuella killar(bara min lilla erfarenhet)

Det är oundvikligt att smälta in i en grabbroll med bikillar, menar du?

ceka92:

men jag är samtidigt ingen romantisk dröm, du vet en utvald ubergullig fisk. det finns så mycket snygga grabbar och tjejer de har möjlighet till att få. man ses kanske mer som en hbt-vän.

Hur är en människa som kan beskrivas som en romantisk dröm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E ni ens "ungdomar! ni två ovanför? Låter som gubb diskussion på högsta nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Gud vet vad grabbig är - Dunkar du dem i ryggen, rufsar dem i håret, råskrattar och slåss med dem?

Mer distanserade skämt med ett rakt ansikte, militant logisk och att jag är relativt lugn(cool, som folk säger). Smälter in i grupper med män som har vissa kvinnliga sidor men ändå är sk. manliga. Sen blir det lite sexprat om vi känner till varandras sexuella identiteter, i stil med att de avslappnat pratar om tjejen de har saker på G med och hur snygga de är och jag ger respons genom att säga typ: "de e cool"(skämtsam, mörk röst) eller "vad härligt." Inte direkt att vi talar om det men att vi talar om kroppar eftersom att killar i sitt naturliga habitat tänker på sex och kropar hela tiden.

mynona:

Det är oundvikligt att smälta in i en grabbroll med bikillar, menar du?

Jag är jag oavsett var; damig och grabbig samtidigt. Men behahandldas jag som en jämlik kille i princip vilket jag oftast gör bland bikillar(är antingen smart eller ful??) så blir jag sådan.

Jag brukade umgås med ett killgäng när jag var liten samt enskilt med killar och leka.

mynona:

Hur är en människa som kan beskrivas som en romantisk dröm?

Satt på en piedestal och smått ouppnåelig, begärd av många, verkar egen och är tjejig och beter sig smått undergivet, får honom att känna sig stark.

Har testat att visa otjejeliga, mer lesbiska sidor i så sjukt många tillfällen men det funkar inte. Tro mig.

Alla män vill ha en kvinna som är tjejig till 'sättet hon talar på' och alla män vill jaga lite efter henne. De vill inte attt hon visar för mycket intresse. Allt annat är total lögn.


   
SvaraCitera