Aviseringar
Rensa alla

Känns som att jag drömmer!


Ämnesstartare

Hej!

Det började i fredags med att jag och några polare drog ut och satte oss vid en sjö för att grilla och vi hade med oss lite öl. Senare på kvällen så var jag rejält packad av ca 4/5 50cl 5.2% öl och då (som vanligt ifall jag blir packad) kändes det att jag drömde.

Kvällen slutade med att alla drog hem till sig. Sedan vaknade jag dagen där på utan att ha någon bakfylla, och jag tog de bara lungt den dagen. Men dagen efter så känner jag att jag har blivit öm om fingrarna och i ansiktet (som att jag har tappat en del av känseln). Trodde att det skulle gå över efter nån dag. Men nu är det onsdag och problemet kvarstår samt att jag har väldigt svårt att skilja på ifall jag drömmer eller om det är verklighet, känner mig även väldigt trött men går inte att sova.

Någon som har erfarenhet från detta eller vet vad jag kan göra för att må bättre?


   
Citera

Alkohol är en drog, och en ganska kraftig sådan så man kan bli påverkad på diverse sätt. Jag har själv känt av konstiga biverkningar men de går alltid över. Det kan ta några dagar men du kommer landa. En del personer har dock svårare att kunna hantera rus så du får försöka känna av om du kanske borde ändra dina dryckesvanor.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Du behöver ta det lite lugnare innan du byggt upp en toleransnivå. Om det inte går över snart, besök läkaren, men jag tror att du bara behöver en återhämtningsperiod för att komma på fötter igen. Ta lite multivitamin och få i dig annan näring.

Krya på dig. Hjärta


   
SvaraCitera