Aviseringar
Rensa alla

Känns som om det är fel på mig 🙁


Ämnesstartare

När jag är med vissa personer blir jag lite som dem, om de är flumiga är jag också det.

Jag tycker att de e fel på mig med kroppen typ som min rumpa o rygg, rumpan e stor o ryggen går inåt så det känns inte så bra, känns som det är nått fel på en o så finns det inga tjejer som gillar en o jag blir så trött på allt iaf allt i skolan typ

Vill gärna ha flickvän men en tjej som bor i skåne gillar mig men jag är inte så intresserad av henne, vad ska jag göra?!? hon är snäll o allt men tråkig, de vet hon själv och hon får inte en direkt o gilla en :/

Jag är väll inte den roligaste och kanske inte den mest intressantaste heller men vad fan ska jag prata om, om man inte är vuxen? passar nämnligen bäst med vuxna. De är inte lätt men vill gärna vara med ungdomar men ingen pratar om nått men jag kan prata om typ allt iaf.

Är oskuld o så sen är jag rätt kåt av mig ibland och eftersom att jag inte har någon flickvän är det inte så lätt när man vill göra nått... snuskigt me henne 😛

Vore glad om man svarar seriöst för om man inte har nått vettigt att säga(i detta fall)skriva kan man strunta i det.


   
Citera

Men gubben, alla går igenom den fasen. Snart kommer du få reda på att det är absolut inget fel på dig. Känner igen mig själv där vid med att man passar bäst med vuxna, jag var väldig tidigt med utvecklingen mentalt och kände att jag passade bäst med vuxna, men ju längre tiden går inser du att vännerna också kommer att vara i samma "stadie" så att säga. Alla kan inte gilla alla eller hur? Angående om att du är oskuld och lätt blir kåt, Lena Handèn hjälper alltid till eller hur? Haha

Plus, tjejer älskar rumpor på killar, din drömkvinna kommer snart Mycket glad...håll ut!


   
SvaraCitera

Vadå vad du ska göra åt tjejen i Skåne? Du gillar inte henne och hon ska inte behöva förändra sig för din skull. Var vän med henne eller låt henne vara.


   
SvaraCitera

sicilianmind:

Plus, tjejer älskar rumpor på killar, din drömkvinna kommer snart Mycket glad...håll ut!

ja för alla tjejer är likadana 


   
SvaraCitera
Muffin

inget fel på dig inte 🙂


   
SvaraCitera

Men vad ska jag skriva då? "Du kommer du oskuld ingen gillar dig hejdå". Om du nu är bättre än mig så kan du väl också skriva ett hjälpande inlägg till killen för såvitt jag ser så finns det inget ifrån dig.

amsi:

ja för alla tjejer är likadana 


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Men vad ska jag skriva då? "Du kommer du oskuld ingen gillar dig hejdå". Om du nu är bättre än mig så kan du väl också skriva ett hjälpande inlägg till killen för såvitt jag ser så finns det inget ifrån dig.

jag har inte påstått att jag är bättre än dig, jag gillar inte generaliserande som är baserat på en personlig åsikt. 


   
SvaraCitera

Personlig åsikt? Jag utgick ifrån mina vänner, de gillar rövar på killar. Ska jag leta upp statistik och fråga andra vad dom tycker om killar med rövar innan jag skriver något för att slippa dryga kommentarer..

amsi:

jag har inte påstått att jag är bättre än dig, jag gillar inte generaliserande som är baserat på en personlig åsikt. 


   
SvaraCitera

sicilianmind:
Personlig åsikt? Jag utgick ifrån mina vänner, de gillar rövar på killar. Ska jag leta upp statistik och fråga andra vad dom tycker om killar med rövar innan jag skriver något för att slippa dryga kommentarer..

jag ber om ursäkt för att jag ifrågasätter och ser problematiken i rådande uppfattningar om hur kvinnor respektive män ska vara.


   
SvaraCitera

allt ordnar sig tillslut 

A

Jag har stått på tåg rälsen men sedan ångrade jag migFolk är dumma i huvudet nu för tiden asså absolut inte alla men där jag bor är don flesta det. Du pratar om ditt utseende och en sak jag har börjar tänka på varje gång jag är missnöjd som är typ hela tiden .... Du ser ut som du gör och det finns inget att göra åt det , om du har en stor rumpa var nöjd det finns folk som har jätte små rumpor som tränar skit hårt varje dag för att få en större , jag tror din drömtjej kommer snart ha bara tålamod 🙂 


   
SvaraCitera

Jag tror det är mer fel på dom människorna i din omgivning inte på dig själv inte ! 

Så länge du är charmig och visar en bra personlighet så kommer  man långt med det . När väl nån tjej står bakom något  hörn och ser det så vips intresse skapas !  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Men gubben, alla går igenom den fasen. Snart kommer du få reda på att det är absolut inget fel på dig. Känner igen mig själv där vid med att man passar bäst med vuxna, jag var väldig tidigt med utvecklingen mentalt och kände att jag passade bäst med vuxna, men ju längre tiden går inser du att vännerna också kommer att vara i samma "stadie" så att säga. Alla kan inte gilla alla eller hur? Angående om att du är oskuld och lätt blir kåt, Lena Handèn hjälper alltid till eller hur? Haha

Plus, tjejer älskar rumpor på killar, din drömkvinna kommer snart Mycket glad...håll ut!

Tack för din omtanke! 😀

förlåt att jag svarar så sent, har inte kollat denna på ett tag och inte följt den heller. Bättre sent än aldrig 😉

känns bra att veta att tjejer gillar rumpor 🙂

Såradtjej:
allt ordnar sig tillslut AJag har stått på tåg rälsen men sedan ångrade jag migFolk är dumma i huvudet nu för tiden asså absolut inte alla men där jag bor är don flesta det. Du pratar om ditt utseende och en sak jag har börjar tänka på varje gång jag är missnöjd som är typ hela tiden .... Du ser ut som du gör och det finns inget att göra åt det , om du har en stor rumpa var nöjd det finns folk som har jätte små rumpor som tränar skit hårt varje dag för att få en större , jag tror din drömtjej kommer snart ha bara tålamod 🙂 

Tack! Bra att du inte hoppade, världen behöver såna som dig Hjärta

Ja det är sant, jag kan inte ändra på mitt utseende, jag ser ut som jag gör, tycker jag är snyggare nu 🙂

Ja jo, då behöver jag inte tänka på att träna den för att den ska vara stor utan att den redan är 🙂

Ska försöka 🙂 vill ha en flickvän nu dock :/

Aaron:
Jag tror det är mer fel på dom människorna i din omgivning inte på dig själv inte ! 

Så länge du är charmig och visar en bra personlighet så kommer  man långt med det . När väl nån tjej står bakom något  hörn och ser det så vips intresse skapas !  

Ja det är helt rätt!

Jag är alltid trevlig och försöker vara charmig 🙂 min personlighet är jag lite osäker på men jag vet vad jag gillar och inte gillar!

Yeay! ja det får vi hoppas! för dig med 🙂


   
SvaraCitera