Aviseringar
Rensa alla

Känns wierd


Ämnesstartare

Tjenare. Det är så här att jag skriver med en tjej och har gjort det nu i tre veckor. Vi har snackat några få gånger. Vi har även träffats en gång, men det blev stelt för vi båda hade kompisar med sig. Nu kommer vi till det konstiga. Det känns som hon är intresserad men ändå inte. Vi skriver puss varje gång när nån av oss ska sova och även några gånger på dagen men inte ofta. Vi skriver mesta dels hjärtan i varje mening. Jag tar oftast initiativet, mesta dels så är det jag. Jag har dock testat henne med att vänta tills hon skickar snap, det har hon gjort några gånger, men det är oftast bara vanliga snap utan text och ibland text. Jag frågade igårkväll om hon ville vara nästa vecka jag tänkte om vi kanske kan sticka hem till henne efter skolan och kolla på en film eller något, men jag skrev bara om hon ville vara kan jag fråga henne typ dagen innan om hon vill kolla på film hemma hos henne? Jag har även kommenterat ett av hennes instagram foton och skrev snygg. Det var bara mig hon svarade och sa detsamma, men vet inte om det har någon betydelse haha. Hoppas ni förstår vad jag har skrivit, svara gärna ärligt!


   
Citera
Ämnesetiketter

Tuta och kör på 🙂 Går det inte att kolla film hos dig? Föreslå någon uta aktivitet kanske! Bara kolla butiker, snacka eller fika. Lite vad som helst! Mest att du kan vara med henne själv och hon hänger med på det är väl en hyfffsad start! Sedan kan du skriva mer en en puss tycker jag! Skriv lite tydligare, typ att du gillar henne mycket och så! Tänker på henne, saknar henne m.m. Det är inget farligt 🙂
Har du svårt att somna på kvällarna kanske? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad_Nisse:
Tuta och kör på 🙂 Går det inte att kolla film hos dig? Föreslå någon uta aktivitet kanske! Bara kolla butiker, snacka eller fika. Lite vad som helst! Mest att du kan vara med henne själv och hon hänger med på det är väl en hyfffsad start! Sedan kan du skriva mer en en puss tycker jag! Skriv lite tydligare, typ att du gillar henne mycket och så! Tänker på henne, saknar henne m.m. Det är inget farligt 🙂
Har du svårt att somna på kvällarna kanske? 

Tack för ditt svar! Jojo det går att kolla film hemma hos mig, men problemet är att jag bor med min mamma i lägenhet som är en tvåa med 54 kvadrat så otroligt litet :/
Det låter ju bra med en fika, men jag vet inte riktigt med de där att kolla butiker. Det känns bara wierd att skriva att jag tänker på henne och saknar henne osv, för det låter som om man är ihop. Jag vet faktiskt inte. Jag får vänta och se på mer svar, tack för ditt tips ändå 🙂


   
SvaraCitera

Om du vill lyckas här i livet du gå all in allt jag ser all in trampa ner gasen håller mig vaken och jag vet att motståndaren han går all in


   
SvaraCitera
Gifted

randomsnubbe2: Hoppas ni förstår vad jag har skrivit, svara gärna ärligt!

Du kanske ar en back-up snubbe, aka "friendzone".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Du kanske ar en back-up snubbe, aka "friendzone".

Har du några för att inte bli det?


   
SvaraCitera