Aviseringar
Rensa alla

Känsla


Ämnesstartare

Hej 
Jag är 14 år har precis börjat ny skola och har det jobbigt hemma mina föräldrar är inte till nån hjälp alls de förstår mig inte alls. Jag är inte mobbad eller nåt sånt, jag hade stammning problem och var blyg förut men nu har jag märkt att mina stammning börjar bli bättre och jag tänker hela tiden på min framtid jag har inte dirket jätte bra betyg , jag har nästan alla E och D typ 3 C och 1 B  resten D och E. Jag har det mycket dåligt hemma jag gör typ inget specielt jag kommer hem spelar clash of clans kollar på film serier och sånt hela tiden, jag vill få bra betyg och få en bra framtid men ibland så känner jag att jag inte kan göra det,  och jag har ingen hemma som hjälper mig, jag har skit jobbiga lille bröder. Jag har gillat att gå på boxning och jag har gått 1 år och nu så ville jag gå och träna igen men min farsa han vill bara  gå och se hur tränaren är och sånt, jag sa till honom att vi kunde anmäla mig från nätet han ba nej vi måste gå och se hur de är där men han har aldrig tid att gå och kolla. Jag vill bara börja på gymmnasiet asså även om jag e 14 år jag gillar att hänga med vänner och gå på olika ställen och sånt men mina vänner i skolan är konstiga de e typ barnsliga, har bara varit med de i 1 månad nu och jag e uttråkad, jag gillar inte min nya skola alla mina kompisar i min nya skola är typ barrnsliga och min nya skola  har ingen fotbolls plan skit konstig skola jag gillar inte alls mina nya vänner i min nya skolan ibland efter att ha kollat på hollywood filmer och serier så vill jag bara åka till USA Jag gillar inte sverige så mycket alltid snö, regn och kallt väder . Jag vet inte vad jag ska göra, det är som att tiden går så fort för mig och jag har inte gjort så mycket. Ibland så känner jag att jag har en tråkig liv och alla andra har mycket bättre liv än mig men jag är förvirrad. Min förra skolas vänner var mycket roligare men de var dålig skolan lärarna var skit dålig man fick dålig betyg fast man pluggade bra de hade för höga kunskapskrav men i den här skolan så verkar de vara bra med betygen men eleverna är barnsliga som fan.


   
Citera
sluk
 sluk

sååå... Vad behöver du hjälp med????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LamboV:
Inget

Skapar du en tråd om ingenting? Inget att diskutera? Inget du behöver hjälp med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera