Aviseringar
Rensa alla

Känslo e för en 23 årig man


Hannis
Ämnesstartare

Min mamma har nu fått reda på att jag träffat en 23 årig man/kille hon sa såklart att han utnyttja mig osv.. Men jag vet att han kanske gjorde de men han var ju världens gulligaste osånt o jag har fått jätte starka känslor för han o vill verkligen träffa han igen vad ska jag göra? Min mamma blev jätte arg o kmr nt låta mig träffa han


   
Citera

hur gammal är du ?


   
SvaraCitera
tkllkl

   
SvaraCitera
Hannis
Ämnesstartare

tkllkl:

http://ungdomar.se/forum/thread/ljuga-foer-socialen#forum_post_id-0

S3ON:
hur gammal är du ?

Jag är 14år


   
SvaraCitera

Det kommer inte funka tro mig, släpp honom och gå vidare! 


   
SvaraCitera

Hannis:

Jag är 14år

om d verkligen känns skitbra 100% så kör, whatever 


   
SvaraCitera

Tror att ni kanske borde avvakta lite innan ni bli något


   
SvaraCitera

tycker du bör släppa honom. Han är på en helt anna plats i livet. Du är liksom inte äns byxmyndig än.


   
SvaraCitera

Om jag hade haft en unge som är 14 år och håller med någon som är 23 hade jag letat upp hen som är 23 och "snackat" lite vett i den människan. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Hur kom han ens i kontakt med dig? 


   
SvaraCitera
Hannis
Ämnesstartare

sies:
Hur kom han ens i kontakt med dig? 

Vi började skriva på tinder o sedan träffades vi o hade nästan sex haha


   
SvaraCitera
sies
 sies

Hannis:

Vi började skriva på tinder o sedan träffades vi o hade nästan sex haha

Aha, har inte tinder någon slags åldersgrej där de som är äldre än 15 eller 18 inte kan se eller skriva med de som är under? 


   
SvaraCitera
Hannis
Ämnesstartare

sies:

Aha, har inte tinder någon slags åldersgrej där de som är äldre än 15 eller 18 inte kan se eller skriva med de som är under? 

Nej man får välja ålder 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Hannis:

Nej man får välja ålder 

Fast om man är över 18 kan man inte välja under 18 år.(Laddade precis ner och testade) Så... frågan är, hade han skapat ett konto med felaktig ålder eller hade du?


   
SvaraCitera

sies:

Fast om man är över 18 kan man inte välja under 18 år.(Laddade precis ner och testade) Så... frågan är, hade han skapat ett konto med felaktig ålder eller hade du?

Jag har för mig att man måste ansluta med facebook, och då går det enkelt att lura systemet.


   
SvaraCitera