Aviseringar
Rensa alla

Känslor


Ämnesstartare

Hej!
Mitt liv känns hur konstigt som helst!
Har aldrig hållt på med en tjej utan bara hållt på med killar. Jag blir inte tänd på tjejer. Men just nu är ja och min bästa kompis väldigt nära varandra och jag dras till henne. Vill vara nära henne, hålla hennes hand och ligga och mysa med henne! Samtidigt som jag är "kåt" på killar och gillar killar. Skulle aldrig kunna röra henne eller göra sexuella saker med henne. Inte på det viset men det känns alltid lite mer när jag är med henne!
Hur ska jag göra?
Hon håller på med killar också, samtidigt som hon "håller" på med mig. Samma sak för mig.
Hon har förut strulat och smekt en tjej men när vi snackar om Bisexuella saker säger hon alltid att hon aldrig skulle kunna ha något seriöst med en annan tjej. På den grejen håller jag med henne. Skulle nog inte kunna ha något seriöst med en tjej och skulle aldrig klara av pressen att gå ut med att jag gillar henne heller. Jag är för feg för att berätta för andra, orolig vad dom ska tycka och tänka! Och skulle ju som sagt var aldrig kunna smeka henne eller något sånt heller!

Jag har gillat tjejer förut, alltså att det känts lite extra men denna gång känns det mer allvarligt eftersom vi alltid myser med varandra. Men jag vet inte hur hon känner!
Ska jag berätta för henne?
Om jag gör det och hon inte känner lika, kommer våran vännskap fösvinna då?
Kommer det gå rykten?
Ska jag strunta i mina känslor, försöka glömma allt sånt med henne och bara köra på killarna?
Eller ska jag fortsätta som jag gör? Mysa med henne, hålla mina känslor instängda, må dåligt av att aldrig kunna bestämma mig och hålla på med motsatta könet?
Alla dessa frågor gör mig tokig!
Någon som kan ge mig några tips eller känner något liknande?


   
Citera

använd talets gåva
Eller vänj dig vid att må dåligt


   
SvaraCitera
Bakric

Äh, det är helt okej om tjejer håller på nojsa med varann.
Skulle inte ha något emot om jag satt i godan ro och läste en bok/gjorde läxor/spelade kort och två tjejer helt plötsligt skulle börja hångla hejvilt med varandra.
Skulle iofs föredra att dom gjorde det med mig förstås, men det är en annan sak.
Men inte om dom är fula [no-no]


   
SvaraCitera