Aviseringar
Rensa alla

Känslor för personen som tog oskulden


Ämnesstartare

batleth:

Jag är fortfarande oskuld. [n]

Det kommer nog någon bastant neger och trycker dig i skitan så småning om ska du se, no worries[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Det kommer nog någon bastant neger och trycker dig i skitan så småning om ska du se, no worries[no-no]

Hoppas på det. [cry]

Känner du någon desperat bög med stora muskler så ge mig hans nummer!


   
SvaraCitera

Heeeeh. Dem jag har tagit oskulden på hade oftast ingen känsel alls kvar.

C wut I did thar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

hon jag förlorade oskulden med vart som ett plåster efter det verkligen

Äh, se till att få henne i säng igen, ta henne i tvåan och spruta henne i ögat så lär du slippa henne efteråt. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Samma här! Vi är en gnutta bättre än alla andra phailfolks!

yep


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar han som tog min oskuld. verkligen hatar!


   
SvaraCitera

majkie2:

Tycker inte det är logiskt bara, varför ska man utveckla känslor för personen man har sex med första gången om man inte hade det innan? Finns ingen anledning egentligen.

Det är biologiskt, kroppen ställer in sig efter den personen på nått vis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen annan:

hatar han som tog min oskuld. verkligen hatar!

[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag nöjde mig nog med honom egentligen, jag var så förälskad i en kille, verkligen förälskad men när han verkade tappa intresset av mig så nöjde jag mig med någon...

Jag lurade mig själv att jag gillade honom men när den andra killen kom tillbaka i mitt liv så förstod jag att... Det inte var så.

Jag känner än idag att jag gav min oskuld till fel person... Den var till någon annan, och det kommer att följa mig hela mitt liv.


   
SvaraCitera

Om det nu är så, vilket jag tror det är för många ialla fall unga tjejer så beror nog detta på att de någonstans gått och romantisierat hela grejen.
Som en "speciell sak" en speciell händelse och som ett viktigt och stort steg för dom själva att ta...

Personligen så avskyr jag snubben som fick min oskuld. Han är äcklig. Tycker inte så bra om de andra som knullat mig heller, däremot så är det lite svårt att inte hysa känslor för de killar som faktiskt aldrig knullat en, som man varit kär i, fast i smyg då.

Men alla är vi olika. Tror dock att detta gäller tjejer som är riktigt kära i killen som de först har sex med, är väldigt unga och har en viss syn på just att bli av med oskulden till någon som för henne är speciell.

Fjanteri enligt mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera