Aviseringar
Rensa alla

Känslor o mod


Ämnesstartare

kebu12:

Och om du blir bi så är det ju 100%

you wish [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man testar, och förlorar man personen för det, jaaaa då finns det alltid fleeeeeer[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Nä, jag vet det egentligen, det är det att jag gått på för många minor o annat så jag upphör att existera när det kommer till kritan[sad]

Jag har varit mer om fler motgångar under min lilla livstid än de flesta är med om under hela sin livstid, men man kan inte "stänga in" sig för det. Man får aldrig sluta våga, tro och hoppas.


   
SvaraCitera

Om bruden du gillar inte är ett svin och ni har bra kontakt så är det väl bara att säga det du vill ha sagt[confused]

Fan vad jobbigt det ska vara med tjejer idag[tired]. Förr i tiden var det bara att slå dem i huvudet med en klubba och släpa hem till grottan. Nu måste man fjanta runt som en kärlekskrank fåne för att få bruden att gilla en.

Nicht gut[n]


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

Tänk om man själv var ._.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste satsa för att vinna, fokusera på hur grymt det är att vinna istället för hur hemskt det är att förlora!


   
SvaraCitera

tampong:

Gör som jag, drick dig ett självförtroende! [y]

Kan ju testa iallfall o se om det är något för dig eller om du kommer till insikt kanske.
Annars tänker du "OM JAG INTE AGERAR KOMMER MINA GENER FÖRSVINNA UR VÄRLDSHISTORIEN!"


   
SvaraCitera

Han_som_missa:

Lite hjälp o tips som skulle vara till mkt hjälp.

Hjälpte en kille med liknande problem.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=271728


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hjälpte en kille med liknande problem.

No shit, haha. Tack för hjälpen


   
SvaraCitera

Just do it faggot, som dom brukar säga på /b/. [love]

Det kan inte bli värre än att hon inte gillar dig. Och då har du iallafall försökt. No love lost om vi säger så. [love] Bättre att försöka än att missa och hon kanske gillar dig utan att våga säga det!


   
SvaraCitera

Du har ingenting att förlora, alls 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera