Aviseringar
Rensa alla

Känslor svalnade under 1 natt?


Ämnesstartare

Hejhej!
Jag måste fråga er en sak, men för att ni ska slippa ställa massa frågor ang. detta så skriver jag först "hela vår historie" kortfattad:
Jag och en kille träffades via World of Warcraft, ett datorspel, för cirka ett halvår sedan. Vi började chatta mer och mer för varje dag i princip och i September någon gång så "fick vi upp ögonen för varandra" och vi ville träffas. Men både jag och han är blyga så antingen så var det jag eller han som skjöt upp det. Tills jag skulle till DreamHack nu i vintras. Då kom han faktiskt på besök 1 dag.
Vi båda tyckte det klickade direkt så vi bestämde oss för att träffas igen.
(Han bor cirka 20 mil ifrån mig förästen..)
Så jag åkte till honom denna helg, 17-19 december, och det var helt underbart.
Igår kväll så hade vi ett litet bråk om en random grej, inget märkvärdigt. Vi har haft några små bråk ibland så detta är inte problemet i detta fallet, det sa även han.
Jo, problemet är alltså:
Idag när han vaknade så kände han att hans känslor hade svalnat bara sådär. Både jag och han mår dåligt för vi gillar ju varandra. Han har sagt att han älskar mig, men idag kunde han inte göra det för det "kändes fel". Han vet själv inte vad som orsakat detta.
Någon av et som har varit med i samma situation som honom? Eller kanske vet vad som kan vara felet? Det är synd, för han vill verkligen få tillbaka känslorna igen...


   
Citera

Geesh, vilken dramaqeen du hittat :c
Be honom äta och sova ordentligt och sluta nojja över grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha ja, får göra det. Men tror inte att för lite sömn eller mat får en person att sluta gilla en annan. 😮


   
SvaraCitera

Jag vet bara att det är en hel del hormoner som spelar roll under ungdomen och då kan känslor förändras fort. Ena dagen är det full passion och romantik på listan och andra dagen går det över. [n]


   
SvaraCitera

orka bråka


   
SvaraCitera

sofia1989:

Men tror inte att för lite sömn eller mat får en person att sluta gilla en annan

Nä, men det kan definitivt få folk att sluta nojja och tänka klart.


   
SvaraCitera

Miceparade:

sluta nojja och tänka klart

Haha, har försökt följa det de senaste dagarna, men det har inte riktigt kickat igång än. Kan dock vara att jag sovit dåligt och att jag mår så bra jag kan på vitamintabletter och föda.


   
SvaraCitera

Kanske har han inte riktigt kommit underfund med vad han vill med er relation. Prata om det, vetja, så att ni har ett gemensamt mål att sträva fram emot och vet vad ni båda är ute efter 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo det är klart! Men han sa att det känns som det "kommer ta slut". Fast han vill få tillbaka sina känslor för mig. Jag fattar inget..
Kan tillägga att han aldrig haft ett förhållande innan :p


   
SvaraCitera

sofia1989:

han sa att det känns som det "kommer ta slut"

positivt............


   
SvaraCitera

Det låter lite som att han inte kände samma sak när ni träffades i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhm menar det. Men som jag sa, han har inte haft något förhållande innan så han kanske bara har en dålig dag, som galenolga skrev. Och eftersom att han är ny inom det ämnet så kanske han inte vet hur nästa dag ser ut etc. Han kanske inte tror att det faktiskt går att lösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mediakatt: Jo, allt var precis normal fram tills imorse. 🙂 Han visade även irl att han gillade mig mer denna gången.
(Och om han inte gillade mig irl så hade han väl inte velat träffa mig 2ggr? :))
Han vill faktiskt komma till mig under nyår med för att försöka fixa detta..


   
SvaraCitera

sofia1989:

Mediakatt: Jo, allt var precis normal fram tills imorse. 🙂 Han visade även irl att han gillade mig mer denna gången.(Och om han inte gillade mig irl så hade han väl inte velat träffa mig 2ggr? :))Han vill faktiskt komma till mig under nyår med för att försöka fixa detta..

Missade att ni hade träffats två gånger, märkte bara att ni hade setts i helgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha, nej vi har träffats 2 ggr. 🙂


   
SvaraCitera